Hoti care iti lasa mesaje de avertizare in buzunare

Hoti care iti lasa mesaje de avertizare in buzunare

Un articol din Wall Street Journal ne spune ca obiectele preferate ale hotilor de buzunare, cel putin in New York, sunt telefoanele si device-urile electronice. In ceea ce priveste brandul, se pare ca hotii de buzunare prefera produsele Apple, intrucat numai in 2013 au avut loc aproximativ 9.000 de furturi care implicau produse Apple, adica peste 18% din totalul furturilor.

Si in Marea Britanie, zilnic, peste 1.700 de persoane devin victime ale hotilor de buzunare, in special din cauza device-urilor pe care le au asupra lor.

Ogilvy One Marea Britanie a lansat pentru Crimestoppers, grup independent de combatere a criminalitatii, o campanie care isi propune sa reduca pe termen lung numarul victimelor hotilor de buzunare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related