Strongbow si Ogilvy & Mather lanseaza pagina oficiala de Instagram Strongbow Romania prin intermediul unei activari #urbanbynature

Strongbow si Ogilvy & Mather lanseaza pagina oficiala de Instagram Strongbow Romania prin intermediul unei activari #urbanbynature

Ogilvy & Mather lanseaza pagina oficiala de Instagram Strongbow Romania prin intermediul unui quest interactiv, ce ii poarta pe consumatori timp de 4 saptamani printr-o aventura urbana in cautarea binecunoscutului Mr. Applehead pe instagram.com/Strongbow_ro

“Acum ceva vreme, Strongbow se afla intr-un moment in care isi atinsese obiectivele de awareness, insa nu toata lumea intelegea exact din ce este facut cidrul. Activarea propusa de noi a avut de la inceput menirea de a le spune tuturor ceva simplu, faptul ca Strongbow este o bautura obtinuta din mere. Iar felul in care aceasta informatie, aparent banala, a ajuns catre consumatori, a fost dictat chiar de targetul pe care il avem si pe care il cunoastem foarte bine (colegii mei din echipa de digital sunt ei insisi in target). Am ales Instagram-ul pentru ca stim ca vorbim cu early adopters si ca prindem un val de crestere a platformei, am creat o calatorie surprinzatoare utilizand toate functiile native pe care ni le ofera Instagram-ul, am ales sa desenam episoadelele care ilustreaza procesul de fabricatie a cidrului cu Saddo si am produs niste premii #urbanbynature.

De asemenea, avem un plan de promovare foarte bine pus la punct si iata, la doua saptamani dupa lansare, rezultatele incep sa arate foarte frumos versus indicatorii setati initial.” declara Alexandra Caciur, Digital Strategist Ogilvy One.

Pe pagina instagram.com/Strongbow_ro (accesata de pe mobil),  consumatorii au la dispozitie patru saptamani, in perioada 16 noiembrie – 13 decembrie 2015, pentru a-l gasi si pentru a-l insoti pe Mr. Applehead in intreg procesul de fabricatie Strongbow®.

La finalul aventurii urbane, participantii pot castiga: cidru Strongbow®, seturi de pahare Strongbow®, perechi de casti, longboard-uri, tricouri si rucsaci cu ilustratie semnata Saddo si personalizate de Asphalt Freaks si chiar un aparat foto Mirrorless OMD Olympus E-M10, oferite prin tragere la sorti la finalul campaniei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related