pastel si Bonduelle delecteaza consumatorii cu noua gama Vapeur

pastel si Bonduelle delecteaza consumatorii cu noua gama Vapeur

pastel, agentia de comunicare integrata, a gestionat lansarea unei noi categorii de produse din portofoliul Bonduelle: Vapeur. Noua gama se bazeaza pe o tehnologie inovatoare – legumele sunt gatite la aburi si imediat congelate. In acest fel, ele isi pastreaza gustul, culoarea si proprietatile nutritive. La nivel creativ, aceasta caracteristica a produselor a fost transpusa prin imaginea celebrelor mascote Bonduelle...aflate la sauna. 

Mixul de comunicare a fost unul complex:

• un nou spot TV, a carui coloana sonora a fost recreata de catre pastel;
• campanie si aplicatie online, unde utilizatorii erau provocati sa gaseasca temperatura si umiditatea la care legumele aflate in sauna isi dadeau jos prosopul;
• activitati de PR, o componenta noua in strategia de comunicare Bonduelle;
• outdoor, prin panotaj stradal si autobuze;
• branding neconventional in statiile de metrou, centrele de fitness si cladirile de birouri;
• activitati de sampling in magazine, unde zona de degustare a noilor legume recrea spatiul saunei, inclusiv cu aburii specifici.

 

"Lansarea Bonduelle Vapeur a fost una foarte jucausa si vesela, asa cum este Bonduelle de obicei," a declarat Ioana Mucenic (visionary managing partner and head of strategy la pastel).

"Insa, in spatele acestei veselii, abordarea strategica a fost una serioasa si riguroasa. Noua gama este si o noua categorie de produse pe care Bonduelle o creeaza acum in piata. De aceea, a fost nevoie de o campanie atent gandita, caci ea va avea un impact considerabil asupra dezvoltarii business-ului Bonduelle pe piata locala”, a incheiat managerul agentiei.

 

"Campania creata in jurul legumelor animate Bonduelle transmite intr-un mod foarte creativ si atractiv procedeul unic de preparare, adica ceea ce ne diferentiaza clar in categorie. Datorita mixului de promovare ales, reusim sa ajungem la publicul consumator in toate mediile sale - sali de fitness, metrou, cladiri de birouri, online si in magazine – si sa ii aratam de ce legumele Bonduelle sunt atat de speciale", a precizat Monica Rosu (Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia pentru Bonduelle).

Vizualul campaniei:

La aceasta campanie au lucrat:

Din partea agentiei de comunicare pastel
• Ioana Mucenic, visionary managing partner and head of strategy
• Paul Cotor, fresh minded creative director
• Denisa Dan, focused account
• Cristiana Pana, skillful account
• Claudia Popa, cheerful copywriter
• Irina Gingu, smiley art director
• Florin Dobre, skilled video coordinator
• Liuba Grecea, mindful DTP
• Anda Safta, perfectionist graphic designer
• Roland Corbu, excentric programmer

Din partea Bonduelle:
• Monica Rosu, Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia
• Roxana Nanescu, Brand Manager Balkans
• Catalina Carstea, Trade Marketing Manager Balkans

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related