Rusu+Bortun semneaza campania de lansare Mega Mall

Agentia de strategie si manifestare creativa de brand Rusu+Bortun Brand Growers semneaza identitatea, strategia de pozitionare si campania de lansare a Mega Mall Bucuresti. Printr-o abordare care schimba ritmul categoriei, brandul Mega Mall pune reflectorul pe viata bucurestenilor care evolueaza in fiecare zi, fie ca vorbim despre cum se imbraca, ce sporturi sau gadget-uri prefera sau cum isi petrec timpul liber. Brandul isi propune sa fie un hub al inovatorilor, al oamenilor interesati de tot ce este nou.

Colaborarea dintre NEPI si Rusu+Bortun a inceput in a doua parte a anului trecut printr-un proces de auditare interna si externa de brand in vederea pozitionarii Mega Mall. Incepand cu 2015, Rusu+Bortun integreaza constant servicii de strategie, creatie, digital si publishing (ultimele doua prin Rusu+Bortun Cyber Growers).

Pozitionarea este sintetizata in sloganul „Orasul se schimba cu noi”, iar sistemul grafic format din sase unde puncteaza abordarea evolutiva a brandului Mega Mall.

„Identitatea Mega Mall plateste un tribut istoriei locului, fiind in acelasi timp o expresie a dinamismului si schimbarii. Astfel, am "mostenit" doua spirale de culoarea cuprului, ADN-ul locului, dublu M, dar si o invitatie la noi experiente. Fiindca pe noi, oamenii, ne defineste mostenirea genetica, dar si capacitatea de a ne schimba, dorinta de a evolua. In acest sens, am folosit undele atat in template-urile dedicate comunicarii, cat si intr-un nou element care sa unicizeze expresia in design a valorilor Mega Mall. Asa au aparut "The 6 waves",  cu interpretari functionale si simbolice: cele 6 niveluri ale mall-ului, originea - unde propagate in apa sau aer, crestere, evolutie, deschidere, tehnologie (circuite), spirit olimpic (pista de atletism), ritm, tribuna sau flamura”, povesteste Marc Bortun, Creative Partner Rusu+Bortun Brand Growers.

Campania a demarat cu o componenta de teasing (1-23 aprilie) ce a avut in prim-plan oameni cu interese diverse care anuntau ca orasul se schimba cu un mall pentru ei.
Incepand cu 23 aprilie, cateva locuri iconice din zone intens tranzitate din Bucuresti au fost transformate pe rand pentru a sustine misiunea brand-ului de a veni in intampinarea celor carora le place sa traiasca intr-un oras care evolueaza printr-o acumulare de mici schimbari care fac diferenta. Astfel, sferele de la Piata Romana au fost transformate in mingi de bowling, fotbal sau baschet, fantana de la Universitate a devenit o punga supra-dimensionata de popcorn, iar una dintre fantanile de pe Bulevardul Unirii s-a transformat intr-un suport de briose.

“Bucurestiul se schimba in bine, incepe sa arate altfel si sa traiasca in alt ritm. Iar cum un mall este o parte importanta din dinamica unui oras, am stabilit ca vom creste un brand care vorbeste mai mult despre oameni, despre aceia care, prin evolutia lor, duc lucrurile mai departe. Astfel, am construit comunicarea cu gandul la schimbarile pe care bucurestenii le pot face si cu sprijinul Mega Mall: pentru ca fiecare dintre noi evolueaza in felul sau, acest mall ofera genul acela de varietate de optiuni care ajuta oameni diferiti, cu alegeri diferite, sa isi construiasca propria fericire“, spune Mihaela Neatu, Group Creative Director Rusu+Bortun Brand Growers.

Campania a continuat cu partea de revealing in care aceleasi personaje prezentau cum arata un mall in viziunea lor si anuntau deschiderea Mega Mall de pe 14 mai.

Dincolo de pozitionarea si mesajul care schimba categoria de retail, rezultatele campaniei se observa si in numarul de vizitatori, Mega Mall fiind vizitat doar in primele 3 zile de peste 400.000 de oameni.

Mixul de comunicare al campaniei de lansare pentru cel mai nou mall din Bucuresti a inclus: media neconventionala in jurul unora dintre cele mai importante landmark-uri din Bucuresti, radio, outdoor – prin panotaj stradal, branding pe autobuze si metrouri, campanie print, activitati de PR, Social Media si BTL, campanie online si aplicatia #mymegamall, care premiaza saptamanal cei mai cool instagrammeri din Bucuresti cu sesiuni de cumparaturi in Mega Mall.

OUTDOOR

Componenta digitala a campaniei si site-ul www.megamallbucuresti.ro sunt semnate de Rusu+Bortun Cyber Growers, actiunile de PR si social media au fost gandite si implementate de catre Daescu Bortun Olteanu, OMD s-a ocupat de partea de media, iar componenta de BTL a fost asigurata de catre agentia Homemade & Stuff.

Fotografiile campaniei au fost realizate in colaborare cu D-Studio.

Mega Mall este dezvoltat de fondul sud-african de investitii NEPI, ce are in portofoliu centre comerciale din Romania precum Mall Promenada din Bucuresti, City Park Constanta, Ploiesti Shopping City, Braila Mall, Shopping City Targu Jiu, dar si o serie de cladiri de birouri din capitala si din Cluj.

La dezvoltarea campaniei de lansare au contribuit echipele:

NEPI:  Camelia Ganga (Marketing Director, NEPI Invest) , Andreea Vlad (Digital Manager, NEPI Invest), Suzana Topita (ATL Manager, NEPI Invest), Alin Loboda (BTL Manager, NEPI Invest), Raluca Vasilescu (PR Manager, NEPI Invest),

Mega Mall: Andreea Gheorghe (Marketing Manager, Mega Mall), Ermina Pisc (PR Specialist, Mega Mall)

Rusu+Bortun Brand Growers: Marc Bortun (Creative Partner), Catalin Rusu (Creative Director & Managing Partner), Mihaela Neatu (Senior Creative & Group Creative Director), Mircea Craciun (Senior Creative), Andreea Timpea (Designer), Maria Sarivan (Account Manager), Anca Uscatescu (Senior Graphic Designer & DTP), Luiza Olaru (Production Manager), Alexandru Ose (Junior Project Manager).

Rusu+Bortun Cyber Growers: Adriana Lungu (Executive Director), Adrian Radu (Managing Web Developer), Laurentiu Nastase (Developer), Gabriel Kirmaier (Web Designer), Alexandru Margineanu (Senior Web Developer), Ionut Maxim (Digital Copywriter), Ioana Mihai (Creative Planner).



Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Sectiune



Related