"Verifici – nu verifici, castigi!”, intr-o campanie Rusu+Bortun Brand Growers pentru Rombat

Rusu+Bortun Brand Growers semneaza campania "Verifici - nu verifici, castigi!" pentru Rombat, un producator de acumulatorilor auto. In centrul acesteia se afla o promotie ce permite fiecarui sofer sa participe la tragerea la sorti pentru o Dacia Duster, daca in perioada mai - iunie 2014 achizitioneaza o baterie Rombat si se inregistreaza pe site-ul oficial, arata un comunicat emis de agentie.

Campania a pornit de la remarcarea unui paradox legat de produs: desi functionarea bateriei auto este o conditie esentiala pentru orice calatorie cu masina, in general oamenii nu se gandesc la verificarea starii acesteia pana in momentul in care aceasta cedeaza. Astfel, riscul de a ramane pe drumuri este unul neglijat si neprevenit de catre cea mai mare parte dintre soferi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related