Articole care fac referire la Adrian Radu
Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră
Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand
Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România
Mullen România înscrie o nouă victorie: bronz la Lisbon International Advertising Festivals Group cu „Suport pentru Suporteri”
Pentru ce e musai să te ambalezi? Lidl și Mullen garantează că merită să fii Ambalat pentru prospețime și carne proaspătă, și prezintă noua miniserie video Știi și Gătești
În atenția iubitorilor de surprize: Află cum aplicația mobilă Lidl Plus aduce Mai multe beneficii în buzunarul tău, prin noua campanie creativă semnată de MullenLowe
Provocarea Flight Festival și Mullen România: FLY BEYOND THE SUNSET, la singurul festival de edutainment din România
Cei mai creativi dintre creativii români. Ediția specială TOP ADC*RO // HALF YEAR 2022 și-a anunțat câștigătorii
Gustă din trăirile românești – noua campanie Lidl România și Mullen pentru gama de produse Cămara Noastră
Lidl România și Mullen: campanie de zece (ani) care celebrează relațiile ce dau valoare vieții de zi cu zi
Mullen semnează campania de imagine a primului Broker de Asigurare din România coordonat de fermieri
Mullen și Transavia celebrează lucrul „făcut exact așa cum trebuie” în noua campanie de comunicare pentru brandul Fragedo
Șezătoare și cântec - noul serial Lidl și Mullen România spune povestea producătorilor gamei de produse românești Cămara noastră, pe ritmuri de balade și cu efecte vizuale 3D
AXI Finance & Mullen România prezintă Familia Bandi-Ncard, umoristica poveste fericită a unei familii românești obișnuite
Promenada Mall sărbătorește 7 ani de activitate în România printr-o nouă campanie aniversară, realizată de Mullen
Mullen semnează o campanie de employer branding pentru TELUS International Romania, invitând candidații să descopere de ce #ItsDifferentHere
Dublă premieră în noua campanie de imagine Lidl: Duetul între Carla's Dreams & Irina Rimes și prima animație 3D integrată într-un spot manifest al retailerului
BIO cu Tine, primul serial „bio” online, continuă filmările în regim de lucru remote și lansează episodul cu numărul trei
Lidl și Mullen celebrează iubitorii de înghețată în noua campanie Gelatelli ”Câte gusturi, atâtea înghețate”
PAID România şi Mullen susțin declararea zilei de 4 martie ca Zi Națională de Conștientizare a Dezastrelor Naturale
[Premiile FIBRA #1] Silver FIBRA - GMP Group - The Reconquered Stadium / Romanian Football Federation / Romanian Football Federation

















![[Doi-zece, muzici bune] S-a găsit concentrat de funk la Gramofone](https://media.iqads.ro/2019/03/band1-credit-foto-matei-m-visual-media-cover-410.jpg)




















