"Florile nu te fac gentleman" - campania de comunicare a noii pozitionari Floria.ro, dezvoltata de Rusu+Bortun

"Florile nu te fac gentleman" - campania de comunicare a noii pozitionari Floria.ro, dezvoltata de Rusu+Bortun

Agentia de strategie si manifestare creativa de brand Rusu+Bortun Brand Growers a realizat rebranding-ul florariei online Floria si campania de comunicare a noii pozitionari, "Florile nu te fac gentleman". Campania se desfasoara in perioada octombrie – noiembrie 2014 si este declinata pe TV (3 spoturi), radio (Bucuresti – trei spoturi si national – doua spoturi), print (reviste de lifestyle masculin si feminin, publicatii din zona industriilor creative) si online, informeaza un comunicat din partea agentiei.

Componenta digitala a acestui proces, redesenarea si regandirea functionalitatilor site-ului Floria.ro, este semnata de agentia de digital Rusu+Bortun Cyber Growers.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Sectiune



Related