
Articole care fac referire la OMD
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii OMD

![[Snacking Zone] To snack or to snack? Placerea nevinovata a gustului cu Lay’s Rumeniti in Cuptor, cu 50% mai putine grasimi](https://media.iqads.ro/2021/03/pjimage17-cover-410.jpg)
[Snacking Zone] To snack or to snack? Placerea nevinovata a gustului cu Lay’s Rumeniti in Cuptor, cu 50% mai putine grasimi

First Bank lansează o nouă campanie de comunicare în luna dragostei: Creditul de Oriunde, Salvatorul Iubirii, semnată Cheil | Centrade

Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale

First Bank lansează cea mai curajoasă promoție a zilei: “De Halloween, sperie-ți banca!” semnată Cheil |Centrade

First Bank a lansat noua aplicație de mobile banking în cadrul platformei de brand „Primul care face diferența” creată de Cheil | Centrade
![[Retro Vibes] Petrecerea care nu se termină niciodată. Pepsi lansează cel mai lung brand challenge trending pe Tik Tok](https://media.iqads.ro/2020/07/colaj-pepsi-cover-410.jpg)
[Retro Vibes] Petrecerea care nu se termină niciodată. Pepsi lansează cel mai lung brand challenge trending pe Tik Tok

Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor, cu surprize personalizate pentru cei dragi

What are YOU made of? Sau mai puțin zahăr și mai multe experiențe light & peachy, chiar și de acasă. Noua campanie de brand experience, semnată Lipton și Golin

#MixUpYourHome: un creative user journey prin Instagram, Spotify, TikTok, experiența AR, totul de acasă. Campanie L2 și Mirinda România

Nüzhet Algüneş and the Transformation Era: People have changed radically, but brands haven't been able to

FOMO much? Vara aceasta, 7UP, Golin și Profero au făcut trecerea la „Joy of missing out”, printr-o campanie inedită de brand experience, alături de Fido Dido, celebrul personaj 7UP
![[SoMe 2019] Vlad Vlădescu (PepsiCo): Anul acesta ne așteptăm ca brandurile să mizeze tot mai mult pe conținut autentic și pe micro-momente](https://media.iqads.ro/2019/01/vlad-v-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Vlad Vlădescu (PepsiCo): Anul acesta ne așteptăm ca brandurile să mizeze tot mai mult pe conținut autentic și pe micro-momente
![[SoMe 2019] Laurențiu Ion (PepsiCo): Story-urile au devenit a doua natură a conținutului. Cu cât par mai spontane, mai nefinisate, cu atat mai eficiente pot fi](https://media.iqads.ro/2019/01/laurentiu-ion-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Laurențiu Ion (PepsiCo): Story-urile au devenit a doua natură a conținutului. Cu cât par mai spontane, mai nefinisate, cu atat mai eficiente pot fi

Costin Velicu (VICE Romania): Povestea cu J&B este o poveste de succes in ceea ce priveste branded contentul. VICE a fost un creator de continut in acest proiect
![[CSR-ul lui 2017] Andreea Tudose și Ramona Ciocodei, McDonald's: CSR-ul nu este un trend și nu ar trebui privit ca un task care se termină în deadline-ul T1; așa cum îi spune și numele, e o responsabilitate și nu o obligație](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-mcdonalds-cover-410.jpg)