[Native ad] Mugur Patrascu: Un NA ratat este o poleiala stravezie a unui mesaj direct, agresiv, lipsit de eleganta

[Native ad] Mugur Patrascu: Un NA ratat este o poleiala stravezie a unui mesaj direct, agresiv, lipsit de eleganta

Mugur Patrascu (Partner, Screen Native) spune ca publicitatea nativa este in Romania de cand exista continutul. Este mai fancy sa-l numim "NA", s-au adus si niste condimente, dar inventia nu este recenta.

Primul proiect de acest fel la care a lucrat se intampla prin 2008, dar atunci nu constituia o directie de strategie, ci o diversiune de festival. Acum, din perspectiva de publisheri, se ocupa de orasulm.eu, unde integreaza continut platit in serii de continut care ating trenduri urbane importante.

Ca o concluzie, spune Mugur, cea mai buna forma de native advertising este aceea care nu este descoperita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Screen Native

Nu mai exista medii, exista doar ecrane si povestea continua care le leaga.Ecranele ne deschid lumea si ne conditioneaza accesul.Cine intelege si poate sa vada viata oamenilor in legatura si in trecerea fireasca de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related