Lidl Romania lanseaza „Bucatar din Placere”, o campanie manifest care celebreaza bucuria de a gati

Lidl Romania lanseaza „Bucatar din Placere”, o campanie manifest care celebreaza bucuria de a gati

De la retete traditionale pana la preparate pline de creativitate, romanii sunt din ce in ce mai interesati de gastronomie, documentandu-se de pe bloguri sau site-uri de specialitate, participand la cursuri de perfectionare sau chiar la competitii culinare televizate. Astfel, exista romani pentru care gatitul nu este doar o necesitate, ci o pasiune, o modalitate de a se relaxa si de a se exprima. Ei sunt Bucatarii din Placere, cei care au inspirat Lidl Romania sa lanseze cea mai noua competitie culinara.

Prin campania Bucatar din Placere, Lidl isi propune sa ii identifice pe cei pentru care fiecare experienta in bucatarie este speciala, sa ii reuneasca si sa le sustina bucuria de a gati. Competitia culinara creata de Lidl va selecta 9 finalisti si ii va transforma in noul val de influenceri ai categoriei. Acestia vor avea posibilitatea de a deveni generatori de continut de calitate in comunitatile online, de a invata cum sa isi puna in valoare preparatele si de a se transforma la randul lor, intr-o sursa de inspiratie pentru cei care sunt pasionati de gatit.

Campania Bucatar din Placere este un manifest al bucuriei de a gati si ii are promotori pe Chef Florin Dumitrescu, Andrei Aradits si Teo Rogobete (Teo’s Kitchen), care ii vor invata pe cei  care doresc sa faca parte din noua generatie de influenceri din domeniul culinar, cum sa se promoveze online si cum sa comunice cu publicul lor. Impreuna cu ei, Lidl va oferi pasionatilor de gatit numeroase tool-uri pentru ca acestia sa devina creatori de continut: kit online de personalizare a cover-ului de Youtube si Facebook cu identitatea Bucatar din Placere, tutoriale practice despre crearea de continut si inspiratie pentru gatit.

De la tehnici de comunicare in fata camerelor video, pana la moduri de abordare a continutului pentru un blog sau vlog de food, pasionatii de gatit vor putea explora noile tutoriale din sectiunea speciala a platformei Bucatar din Placere si invata mai multe despre procesul de creare a unui canal de continut.

Inscrierile in concursul Bucatar din Placere se realizeaza pe platforma surprize.lidl.ro/bucatardinplacere, unde pasionatii de gatit trebuie sa incarce un videoclip sau o imagine sugestiva care sa arate modul inedit in care ei imbina gatitul cu pasiunea sau activitatea lor preferata.  Inscrierile in competitie se realizeaza pana pe data de 30 septembrie 2017, iar desemnarea castigatorilor se va realiza in doua etape: prima in perioada 24– 30 aprilie 2017, iar cea de-a doua in perioada 01– 08 octombrie 2017.
Toti participantii la concurs au sansa de a castiga vouchere lunare de cumparaturi la Lidl si un premiu in valoare de 1000 de euro.

In urma competitiei, cei 9 Bucatari din Placere finalisti vor avea posibilitatea nu doar de a pune bazele unei cariere de influencer in domeniul culinar impreuna cu Lidl, dar si de a-si arata talentul culinar la televizor.

Campania este promovata printr-un mix de canale integrate: TV, radio, print, digital, PR, social media si in-store.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related