Indivizualizare, adaptare a ofertei firmei la un segment de piata particular (in ceea ce priveste specificul, preferintele, dorintele etc). Intr-o actiune de mailing, actiune prin care se urmareste influentarea destinatarului unei scrisori comerciale cum ca ar fi singurul beneficiar al ofertei (numele si prenumele sunt repetate de mai multe ori in cuprinsul scrisorii).


![[Recap 2025] Ciprian Susanu: AI-Generated content va trece de la experiment la mainstream. În 2025 toată lumea "experimenta". În 2026 va deveni parte din procesul standard](https://media.iqads.ro/2025/12/ciprian-susanu-foto-cover-410.jpg)


![[Recap 2025] Andrei Tiu: AI-ul ajută, dar nu are un context complet, nu citește piața, nu înțelege pe deplin cultura. Acolo e nevoie de oameni](https://media.iqads.ro/2025/12/marketiu-team-photos-174-cover-410.jpg)


![[Recap 2025] Cristian Ignat: A fost greu să mențin focusul și calmul într-un an în care toată lumea vinde AI, toată lumea promite miracole, iar tu vrei să rămâi serios, cu rezultate măsurabile](https://media.iqads.ro/2025/12/cristian-ignat-23-cover-410.jpg)



![[Brand Pulse] Andrei Bartesch: Marketingul adevărat nu este despre a găsi oameni pentru produsul tău, ci despre a crea produse pentru oamenii tăi](https://media.iqads.ro/2025/10/andrei-bartesch-5-cover-410.jpg)












![[AIdea] Laur Răboj: Încă mai avem putere și energie sa fim creativi așa cum A.I.-ul nu poate. Ne dublăm eforturile. Lucrăm cu el aproape, dar împotriva lui](https://media.iqads.ro/2025/07/poza-io-cover-410.jpg)

![[AIdea] Alex Budin: AI-ul ne-a învățat să fim deschiși la schimbare, să acceptăm provocarea de a învăța lucruri noi continuu și să vedem tehnologia ca un partener valoros, nu ca un competitor](https://media.iqads.ro/2025/06/mg-1104-cover-410.jpg)












