Logo-ul Bucureștiului. Variante necâștigătoare

După ce al doilea logo al Bucureștiului a stat 7 zile în fața publicului, iar acesta a făcut mișto, așa cum știe el mai bine pe internet, dar spre deosebire de prima încercare, nu au mai apărut asemănări cu alte logo-uri existente, Primăria București l-a desemnat oficial câștigător. 

Și, pentru a arăta contextul în care a fost ales, a publicat sâmbătă, pe pagina de Facebook a Primăriei, celelalte lucrări înscrise în concurs (cu excepția celor pentru care autorii au transmis explicit solicitarea de a nu fi publicate). 

În funcție de aprecierea pe care o vor primi din partea publicului, unele dintre aceste logo-uri vor primi premii simbolice pentru popularitate, iar autorii vor fi incluși într-o bază de date pentru a fi solicitați pentru lucrări viitoare de grafică de către instituțiile subordonate ale Primăriei Capitalei, spun reprezentanții primăriei.

Am dat și noi o tură prin cele 194 de lucrări postate. Cu un ochi am plâns, cu altul am râs, ne-am întrebat multe lucruri despre viață și logo-uri, am avut epifanii de multe culori și am strâns câteva și pentru voi, în caz că nu obișnuiți să urmăriți aventurile PMB pe Facebook.

În urma acestei călătorii istovitoare printre inimi, oi, desene în Paint și foarte multe Arcuri de Triumf, logo-ul câștigător pare, dintr-o dată, mult mai bun.

Iată cu ce ne-am întors. 

Categoria WTF:

Au fost și inimi:

Și oi:

Clădiri:

 

 

Steme:

Sufletul stilizat al orașului:

Culori și curcubee:

Și o observație: În ciuda faptului că s-a strigat din toate părțile că Bucureștiul are probleme mult mai importante decât un logo care să îl reprezinte, concursul de față a stârnit foarte mult interes. Dovadă stau și comentariile creative care au însoțit cele 194 de lucrări postate. În ciuda cantității lor, aproape nici una nu a scăpat fără o analiză interesantă a intențiilor autorului, o ironie fină sau îngroșată sau o referință din Batman. 



Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related