Project Loveday. Tesla se descurca cu ad-urile facute de fani

Project Loveday. Tesla se descurca cu ad-urile facute de fani

Intre doua rachete date orbitei si o repriza de lobby cu guvernul american, Elon Musk si-a gasit timp sa se ocupe si de ceva mai usurel, venit de la fani. Un concurs dedicat acestora (numit Project Loveday) tocmai si-a gasit castigatorul.

 

Cum Tesla nu-si face singura reclamele, ca n-are nevoie si e prea buna pentru asa ceva, oamenii de la marketing trebuie sa isi justifice salariile altcumva. Istoria (plus o fetita de 6 ani) i-a invatat ca ad-urile facute de fani sunt o solutie foarte buna. Zero buget, buzz pe toate meridianele. Iar cu noul model 3 care tocmai a iesit pe piata, rezultatele concursului au venit la fix. 

Pe locul 3 s-a situat un spot super obositor, dar amuzant, facut de Sonja Jasansky, o youtberita cu numai 345 de followeri. 

 

Locul 2 a mers la un astronaut ratat, cu o viata banala si trista, din suburbiile Americii. Totul este gri pentru acest om, pana cand soarele rasare si-si gaseste cheile de la masina. Masina este, desigur, o Tesla cu alura de nava spatiala, iar existenta barbatului capata in sfarsit un sens.

Spotul a fost realizat de catre Everyday Astronaut, un cont de YouTbe cu 16 mii de chibiti.

 

Castigatorul concursului lui Elon este Marques Brownlee, un tech blogger destul de cunoscut pe-acolo, cu aproape 5 milioane de urmaritori pe YouTube. Facut tot cu resurse putine spre niciuna, ad-ul se concentreaza pe functionalitati si spatiul oferit de masina.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related