Nielsen lanseaza serviciul In-Store

NielsenConnect, noua divizie dezvoltata de VNU pentru a integra activitatile de cercetare media si de marketing ale companiei, a declarat ca anul viitor va lansa un serviciu global de masurare in-store, prezinta Adweek.

Serviciul va fi efectuat de o unitate noua, numita Nielsen In-Store, care va masura expunerea consumatorilor la vehiculele de marketing in-store, incluzand aici promoterii din fata raftului, televizorul, radioul si alte display-uri.
Aceasta este o oportunitate pentru VNU de a-si sprijini numeroasele servicii de research avand un spatiu virtual nemasurat care reprezinta cel de al saselea cel mai mare vehicul de advertising din Statele Unite.
NielsenConnect il va avea ca sef pe George Wishart, care va fi global managing director la Nielsen In-Store. Anterior, acesta a fost presedinte si CEO la Interactive Market Systems. Nielsen In-Store va prezenta rapoartele lui David Calhoun, chairman si CEO la VNU.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related