Contul de media al Roland-Garros a fost castigat de Initiative Sports Futures

Initiative Sports Futures, parte a Initiative, una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, a fost contractata pe o perioada de trei ani ca partener al French Tennis Open, turneu cunoscut sub numele de Roland-Garros. Potrivit unui comunicat de presa al Lowe Public Relations, agentia specializata in consultanta in marketing strategic, sport si divertisment va asigura monitorizarea audientei TV globale si raportarile legate de competitie.

Michel Grach, Director de Media al Federatiei Franceze de Tenis, a declarat: "Serviciile de monitorizare oferite de Initiative Sports Futures, sofisticate si dezvoltate, vor asigura informatii esentiale pentru sponsorii Roland-Garros, ceea ce ne va ajuta sa evaluam valoarea investitiilor si va contribui la demersurile noastre in ceea ce priveste dezvoltarea comerciala viitoare a Turneului."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related