HyperActive demareaza campania Renault Koleos

"4x4 sanse sa castigi o excursie la Salonul Auto de la Paris" este sloganul cu care se prezinta campania de pre-lansare a primului Crossover Renault in Romania - Koleos, demarata in data de 6 august de Renault Romania impreuna cu HyperActive.

Conceptul campaniei este reflectat de site-ul dedicat www.AventuraKoleos4x4.ro - care ofera vizitatorilor oportunitatea de a se inscrie in competitia pentru a castiga 4x4 bilete la Salonul Auto de la Paris din octombrie 2008 si asista in premiera la lansarile auto ale anului.

Cele 4x4 variante de castig puse la dispozitia utilizatorilor pe site-ul dedicat sunt: "Caravana", "Drive test", "Quiz Renault" si "Echipa Koleos", fiecare avand un mecanism diferit de concurs. Dupa inregistrare, utilizatorii vor trebui fie sa raspunda la intrebari legate de istoria Renault, fie sa identifice traseul corect al caravanei Koleos din Romania, sa se inscrie pentru un drive test in luna septembrie sau sa demonstreze ca sunt o echipa unita, ai carei membri vor alege aceeasi echipare pentru un Koleos. Fiecare utilizator se va putea inscrie in fiecare din cele 4 concursuri o singura data, avand astfel 4 sanse de a castiga.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Paga PAga
acum 15 ani
Cred ca vad aici o mica greseala, sper neintentionata, datorata doar entuziasmului de moment. (oricum doar PR-ul va plati). Pentru iubitorii de amanunte, cred ca Hyperactive a castigat un pitch pentru proiectul Aventura Koleos. Contul Renault, pe online, e gestionat de Senior Interactive si din cate stiu eu, nu exista nici o intentie de schimbare. Am mai vazut stirea si in alte locuri - in Financiarul doar am apucat sa o vad corect...in rest..e data cu copy paste. Ca-n viata..


Branded


Related