Primul festival de cultura urbana revine

Dupa succestul inregistrat in prima etapa, Mountain Dew Urban Fest, primul festival de cultura urbana din Romania, continua cu cea de-a doua sesiune ce va avea loc in Skatepark-ul Tineretului sambata, 9 iulie incepand cu ora 16.00.

In cadrul acestei sesiuni, vor avea loc 2 concursuri: concursul de role (agressive in line skating) - care va conta si ca etapa de calificari din Finala de la sfarsitul evenimentului - si un concurs de graffiti. Cele doua evenimente vor fi urmate de un concert live Verita Saga.
Mountain Dew Urban Fest se desfasura in perioada 18 iunie - 3 septembrie 2005 in skateparkurile bucurestene din Herastrau si Tineretului, reprezentand punctul culminant al seriei de evenimente inedite din zona culturii urbane, dezvoltate de Mountain Dew. Cele cinci evenimente din cadrul Mountain Dew Urban Fest ofera tinerilor amatori de senzatii tari cinci grupuri de activitati legate de asa numita "teen urban culture": sport extrem urban, concerte de muzica hip-hop si rock alternativ, concursuri de graffiti si alte forme de street art, cultura digitala si urban wear.
Mountain Dew Urban Fest va continua pe toata perioada verii, oferind tinerilor experiente inedite alte trei demonstratii de forta pe zona culturii urbane. Evenimentul va include si doua concursuri o¬n line: Best Photo - Mountain Dew Urban Fest '05 si Best Film, ce se vor desfasura pe forumul site-ului oficial al evenimentului, www.h2o.ro.
Prima etapa din cadrul Mountain Dew Urban Fest a avut loc sambata, 18 iunie, in Mountain Dew Skate Park din parcul Herastrau prin concursurile de role (Aggresive in-line skating), si BMX/MTB Dirt Jump (sarituri spectaculoase cu bicicletele). Evenimentele sportive au fost urmate de un concert live al trupei Zale, ce i-a tinut in priza pe fanii hip-hop cu piese de pe albumul de debut, lansat pe 3 iunie cu sprijinul Mountain Dew.
"Mountain Dew Urban Fest este o initiativa unica in Romania, creata special pentru a conecta tanara generatie la ultimele tendinte dintr-un spatiu neconventional al culturii urbane tinere" spune Catalin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related