AdPrint trage linie inscrierilor

Bilantul inscrierilor la cea de-a zecea editie a festivalului AdPrint numara 120 de echipe de creatie din 54 de agentii din Europa si 325 de lucrari in competitie.

Editia aniversara a adus mari schimbari in structura competitiei, pentru a premia creativitatea in toate formele pe care le poate avea in print. Lucrarile au fost inscrise in cele trei categorii de concurs care, de anul acesta, cuprind si sectiuni de print "inovativ", in cadrul carora lucrarile vor fi jurizate pe criteriul folosirii creative a mediului, indiferent de produsul sau serviciul promovat. Lucrarile care exploateaza in mod conventional spatiile din presa si outdoor s-au regrupat in doua categorii AdPrint Press & Magazine si AdPrint Outdoor & Poster.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related