Heineken continua sa consolideze lunga sa colaborare cu UEFA Champions

Dupa ce, in 2008, Heineken a creat o experienta pe care consumatorii nici macar nu si-o imaginasera vreodata, in acest an, Heineken alege sa-i surprinda din nou, de data aceasta trimitandu-i la finala pentru a se bucura de o experienta memorabila.

Noua promotie "Fii printre stelele din UEFA Champions League" va trimite o echipa de 11 romani la finala UEFA Champions League de la Roma, care vor lua parte la scrierea istoriei campionatului. Pe langa multe alte premii, consumatorii vor putea castiga 10 mese de foosball Heineken, 100 de scaune multimedia si 100 de mingi Adidas.

"Heineken si UEFA Champions League merg foarte bine impreuna" (Heineken and UEFA Champions League. Great Together) a fost, anul acesta, conceptul care i-a inspirat pe oamenii de la Heineken. Pentru a avea o seara reusita, consumatorii Heineken, pasionati de fotbal, au nevoie doar de trei ingrediente: un meci de fotbal intre cluburi la nivel international, prieteni buni si Heineken.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related