Brandient a elaborat proiectul de brand pentru Duraziv

Brandient a elaborat proiectul complet de brand pentru DURAZIV, un nou produs din categoria adezivilor pe piata materialelor de constructie. DURAZIV este proprietatea companiei Bauprofil, fondata de Dan Guzu si administrata impreuna cu fondul de investitii Oresa Ventures.

Numele DURAZIV a fost creat de Brandient prin combinarea cuvantului "durabilitate", cu numele categoriei"adeziv", iar sonoritatea sa puternica induce ideea de soliditate si incredere, intr-o categorie care se bazeaza pe atribute.

Identitatea grafica DURAZIV este simpla, nondecorativa, accentuand componenta functionala a brandului. Elaborarea ei apartine designerilor Brandient, Alin Tamasan si Eugen Erhan. "Provocarea noastra a fost imbinarea spiritului functional si minimalist al desenului cu necesitatea de a face brandul cat mai vizibil si atractiv pe raft, intr-o categorie care este cunoscuta pentru restrictiile sale de design" - Eugen Erhan, Designer Brandient.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related