Brandient semneaza identitatea Toyplex

Brandient a creat strategia impreuna cu identitatea verbala si vizuala pentru Toyplex, primul supermarket de jucarii, un concept inedit pe piata romaneasca de retail.

In constructia brandului Toyplex, principala provocare a constat in elaborarea unui limbaj vizual suficient de captivant si variat pentru a satisface asteptarile unor segmente de consumatori foarte diferite. Principalul target pentru Toyplex este cel al copiilor intre 3 si 7 ani. In acelasi timp, identitatea grafica conceputa de Brandient este atragatoare atat pentru pentru adolescenti, cat si pentru parinti.

Unul dintre atuurile conceptului Toyplex il reprezinta oferta foarte generoasa de produse disponibile in acest supermarket de jucarii, de la jucariile mecanice si jocurile electronice, pana la produsele pentru nou-nascuti sau jucariile de plus, toata gama Toyplex avand 12 categorii de produse.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Related