Mihai Trandafir: Ar fi pacat pentru un client intr-o pozitie favorabila sa nu investeasca intr-un moment in care ceilalti ezita

Managing Director-ul Universal McCann, agentia de media parte a grupului McCann Erickson, e de parere ca momentul acesta ar trebui fructificat de companii, intrucat pe piata se comunica foarte putin. "Fiecare luna trecuta fara investitii in marketing poate insemna o oarece pierdere de volume sau de marketshare", e de parere acesta.

Mihai Trandafir a mai spus in cadrul emisiunii AdCouture de luni seara ca anul acesta este unul atipic pentru ca exista o oarecare instabilitate pe piata, care face imposibil un pronostic: "Nu cred ca am putea spune cine sunt castigatorii sau pierzatorii in acest moment, cifrele ar putea sa fie destul de nerelevante din prisma intarzierilor de campanii care s-au intamplat pe anumite categorii de clienti, vezi telefonia mobila, aceasta fiind o categorie de top in ceea ce priveste publicitatea".

Referitor la cifrele inregistrate in 2008, Trandafir a declarat ca "grupul de companii a inchis anul cu peste 85 milioane cifra de afaceri, dintre care undeva la 70 milioane sunt media". Pentru 2009, Universal McCann urmareste un obiectiv bazat pe dezvoltarea serviciilor. "Ne bucuram de un nou val de know-how care curge dinspre cartierul general".

Facand un top al clientilor pentru care lucreaza, Mihai Trandafir a mentionat ca exista o ierarhie a volumelor si acolo principalii sunt Vodafone, Coca-Cola, Heineken, Johnson Wax, Tnuva.

Vorbind tot despre clienti, mai precis despre cei care sunt mai afectati de criza economica decat altii, Managing Director-ul McCann crede ca "nu e un secret pentru nimeni, toti cei care depind de finantari sunt afectati, domeniul auto, imobiliar, bancile automat. Speram ca noul context dat de potentialul imprumut si zvonurile de deblocare a creditelor sa se si intample si sa beneficiem de o relaxare pe domeniile respective", a mai spus Trandafir.

Puteti urmari discutia integrala dintre Serban Ciusca, moderatorul emisiunii AdCouture si Mihai Trandafir, Managing Director - Universal McCann aici.

Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related