EFFIE, cumintit de regulile internationale

Buzz cu Mihail Vartosu, Presedintele juriului EFFIE 2009

IQads: Dupa 2 ani in care EFFIE a avut Presedinti de juriu din strainatate, anul acesta ati fost invitat sa prezidati juriul festivalului. Cat conteaza intelegerea contextului local in evaluarea lucrarilor submise?
Mihail Vartosu: Va rog sa-mi permiteti sa nu comentez contextul sau motivele pentru care, dupa doi ani cu jurii EFFIE prezidate de straini, s-a revenit la desemnarea unui roman ca presedinte al juriului. V-as retine atentia ca publicitarii sunt in contratimp cu Federatia Romana de Fotbal, care aduce tot mai multi arbitri din strainatate... Cat priveste importanta cunoasterii specificului pietii, bine ati sesizat ca este de preferat ca membrii juriului sa cunoasca piata romaneasca, istoria comparata a brandurilor concurente in categorie, felurite intamplari din existenta brandului evaluat etc. Nimeni nu poate, insa, risca o cuantificare, pentru ca, asa cum stim, prevederile regulilor de jurizare internationale nu pun accentul pe acest gen de date.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related