DigiCafe premiaza excelenta in publicitatea online

F5 da startul competitiei "Best Online Advertising" care isi propune sa rasplateasca cele mai performante campanii si executii online.

Cei care doresc sa participe se pot inscrie pe DigiCafe.ro pana la 25 mai. Castigatorii vor fi premiati in cadrul evenimentului Digi Cafe "Advertising 2.0" din 25 iunie.

Intalnirea Digi Cafe din iunie, "Advertising 2.0", va fi deschisa agentiilor si companiilor-client implicate in realizarea de ad-uri, bannere, newslettere si website-uri pentru publicitatea online.

In cadrul evenimentului va avea loc si decernarea Digi Cafe Awards: "Best Online Advertising". Cu aceasta ocazie vor fi selectionate si premiate agentiile si clientii care au desfasurat campanii in perioada 1 mai 2008 - 1 mai 2009.

Astfel, pana pe 25 mai, publicitarii isi pot inscrie lucrarile pe DigiCafe.ro, avand la dispozitie sapte categorii de concurs:
• "Online Ads" - include si bannere, pop-up, interstitiale, floating ads nu neaparat in format "rich media";
• "Bannere in format rich media & mesaje pe e-mail - cuprinde ad-uri trimise pe e-mail;
• "Website-uri" - inglobeaza website-uri, microsite-uri, landing pages utilizate in campaniile online;
• "Aplicatii interactive" - fisiere executabile distribuite online;
• "Campanii online" - inclusiv campanii virale;
• "Campanii de e-mailing" - ad-uri, newslettere;
• "Ad-uri refuzate de clienti".

Din Juriul "Best Online Advertising" fac parte o serie de experti new media si jurnalisti, precum Victor Kapra - consultant online independent & jurnalist freelancer; Costin Radu - managing partner IQads si Smark, Dragos Novac - managing director, Metropotam Grup; Iulian Comanescu - consultant media, managing partner, COMANESCU; Serban Goran - presedinte, Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD); Constantin Noro Ferseta - general manager Ferseta e-Consulting Cabinet; Doru Panaitescu - consultant si trainer la Marketeer.net; si Sergiu Biris - Crocodilu' Sef Trilulilu.

Votul juriului va fi ponderat cu cel al publicului, care va putea vota lucrarile inscrise pe www.digicafe.ro.

Lucrarile participante la "Best Online Advertising" vor fi punctate in functie de cinci criterii de jurizare, fiecare dintre acestea contribuind cu un procent diferit la nota, dupa cum urmeaza: 25% "Rezultate" ("Eficienta"), 25% "Creativitate si Inovatie", 25 de procente "Impact", 15 procente "Design" si "Copywriting" 10%35% "Rezultate" ("Eficienta"), 30% "Creativitate si Inovatie" , 20 % "Design" , 15% "Copywriting" .

Digi Cafe Awards ,"Best Online Advertising", va premia "Agentia anului", dar si campanii si executii performante. In plus, va fi pus in joc si un "Premiu de popularitate", oferit in baza unei sesiuni de vot popular deschise pe Digicafe.ro dupa incheierea etapei de jurizare.

F5, compania de web a grupului Realitatea-Catavencu, a initiat la sfarsitul lunii martie proiectul Digi Cafe, o serie de intalniri informale unde specialistii online, cei din agentiile de publicitate, dar si profesionistii in marketing si comunicare din diverse domenii au ocazia de a relationa, de a schimba idei si de a incheia parteneriate de afaceri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Related