![[De la IQads] Costin Radu: „Intens” este cuvântul care descrie cel mai bine experiența acelor ani. Am făcut multe lucruri bune în acea perioadă, am și greșit foarte mult](https://media.iqads.ro/2021/01/16422735-1221048464597344-7994599090660176278-o-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Costin Radu
![[De la IQads] Costin Radu: „Intens” este cuvântul care descrie cel mai bine experiența acelor ani. Am făcut multe lucruri bune în acea perioadă, am și greșit foarte mult](https://media.iqads.ro/2021/01/16422735-1221048464597344-7994599090660176278-o-cover-410.jpg)

41 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2020, prima în format digital. Grand Effie: The Banknote Concerts

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie
![[De la IQads] Silvia Floares: În România pare că se apelează la publicitate și specialiști în comunicare ca la dentiști, doar când e musai nevoie](https://media.iqads.ro/2020/10/poza-silvia-andrei-gindac-cover-410.jpg)
[De la IQads] Silvia Floares: În România pare că se apelează la publicitate și specialiști în comunicare ca la dentiști, doar când e musai nevoie
![[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci](https://media.iqads.ro/2020/09/pjimage8-cover-410.jpg)
[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
![[Dupa 10 ani] Alina Galeriu: Trebuie sa fim prezenti in conversatie, altfel murim. O goana nebuna dupa a fi vazut, care afecteaza calitatea continutului livrat](https://media.iqads.ro/2019/03/collage4-cover-410.jpg)
[Dupa 10 ani] Alina Galeriu: Trebuie sa fim prezenti in conversatie, altfel murim. O goana nebuna dupa a fi vazut, care afecteaza calitatea continutului livrat
![[După 10 ani] Costin Radu: Cultura pentru frumos & funcțional și abilitatea de a le crea nu au legătură cu generarea ideii](https://media.iqads.ro/2019/02/foto-costin-cover-410.jpg)
[După 10 ani] Costin Radu: Cultura pentru frumos & funcțional și abilitatea de a le crea nu au legătură cu generarea ideii
![[De ce să rămâi în România] Costin Radu: ”Cred că naționalitatea și patriotismul, ca multe alte etichete, sunt concepte care nu ne mai ajută foarte tare, nici economic, nici personal, în lumea anului 2018”](https://media.iqads.ro/2018/04/collage7-cover-410.jpg)
[De ce să rămâi în România] Costin Radu: ”Cred că naționalitatea și patriotismul, ca multe alte etichete, sunt concepte care nu ne mai ajută foarte tare, nici economic, nici personal, în lumea anului 2018”

Razvan Acsente (OLX Group Romania) si Costin Radu despre facerea viralului #bebebine. "Versurile au ramas intacte, asa cum le-am scris initial. 9 din 10 clienti le-ar fi modificat"
![[Conferintele FIBRA #2] Cum se vede publicitatea romaneasca din afara? Juriul Premiilor FIBRA 2017 si-a spus parerea](https://media.iqads.ro/2017/11/jury1-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA #2] Cum se vede publicitatea romaneasca din afara? Juriul Premiilor FIBRA 2017 si-a spus parerea
![[Conferintele FIBRA #2] Ofurile digitalului in publicitate: "Aoleu, trebuie sa facem campanie si pe digital. Hai cu o aplicatie pe Facebook"](https://media.iqads.ro/2017/11/23757613-1734459199918963-308458803-o-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA #2] Ofurile digitalului in publicitate: "Aoleu, trebuie sa facem campanie si pe digital. Hai cu o aplicatie pe Facebook"

Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore

Saatchi & Saatchi + The Geeks și FORTUNA aduc mai multe victorii pentru suporterii Echipei Naţionale de Fotbal

Pentru al 6-lea an consecutiv, juriul IAB MIXX Awards premiază cele mai bune campanii de marketing digital și interactiv din România | Înscrierile vor avea loc între 15 martie și 20 aprilie

IAA Young Professionals organizează Seara YP dedicată trendurilor în marketing și comunicare, ediția a doua

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari
![[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Saatchi & Saatchi + The Geeks - It's Better Online / Vodafone e-Shop / Vodafone](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-86-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Saatchi & Saatchi + The Geeks - It's Better Online / Vodafone e-Shop / Vodafone
![[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-8001-cover-410.jpg)
[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation
![[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii

Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus
![[Profi de advertising] Costin Radu: E necesar ca procesul educational sa nu se mai concentreze atat pe livrarea de informatie, cat pe dezvoltarea abilitatilor studentilor de a problematiza si de a rezolva probleme](https://media.iqads.ro/2015/10/costinradu31-cover-410.jpg)
[Profi de advertising] Costin Radu: E necesar ca procesul educational sa nu se mai concentreze atat pe livrarea de informatie, cat pe dezvoltarea abilitatilor studentilor de a problematiza si de a rezolva probleme

The Geeks semneaza campania de comunicare pentru una dintre cele mai populare aplicatii mobile din Romania, OLX.ro

Costin Radu: Cresterea accelerata a numarului de utilizatori al aplicatiilor de ad blocking ar putea transforma fundamental felul in care facem advertising online

Costin Radu: Ghidul este un document absolut necesar intr-o piata a comunicarii in care mereu apar oameni noi, atat la client, cat si in agentii

Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant

Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015
