Da click aici! Merita!

Starring brands: Vodafone, McDonald's

Ati dat click? V-am convins? Nu-i asa ca nu exista argument mai puternic decat "Merita!", eventual scris cu mai multe semne de exclamare, ca sa fie inca si mai convingator, daca e cu putinta asa ceva? Dupa cum cred toti oamenii care scriu anunturi la mica publicitate si toti patronii de magazin care "cocheteaza cu marketingul", verbul "merita" (conjugat adesea la diateza reflexiva) este cuvantul magic care determina in randul consumatorilor fie dorinta de nestavilit de a duce imediat mana la portofel, fie razgandirea rapida, in cazul in care "nu se merita" nici macar sa evaluezi posibilitatea achizitiei pe cont propriu, pentru ca altcineva a facut-o deja pentru tine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Sectiune


Comentarii

Joie Negru
acum 14 ani
"Merita!" nu suna deloc convingator, nici macar in limba engleza. Daca nu scria "da click aici!" nu dadeam click.
Sorin Pasula
acum 14 ani
Merita e un laitmotiv...sincer si in discutiile cu prietenii, pana la un moment dat discuti caracteristicile tehnice ale unui produs, il compari cu cele concurente iar la sfarsit inevitabil apare acest "Merita"...ca doar te-ai convins ca e asa...

Poate reclamele astea vor sa scape de vorba multa saracia omului...deci merita, ce rost mai are sa mai discutam...

Florin Gheorghe
acum 14 ani
Daca toti ajung sa se potignesca in acelasi argument, "Merita" cum vor mai fi in stare sa creeze diversitate? La "Marita" m-as fi asteptat de de Cosmote, nu de la Vodafone. Pentru banii care ii arunca in publicitate si avand in spate o istorie de ani buni de reclame foarte bune, "Merita" suna ca o capitulare creativa.


Branded


Related