AD(D)VERITAS a facut pentru BT Asigurari o campanie "model"

In luna mai a acestui an, compania de publicitate AD(D)VERITAS a castigat pitchul organizat de BT Asigurari, parte a Groupama, pentru gestionarea contului de comunicare in vederea promovarii produsului de asigurare CASCO.

Groupama, compania multinationala de origine franceza, ce a achizitionat BT Asigurari, Asiban si OTP, a lansat spre sfarsitul lunii mai aceasta campanie de promovare a asigurarii de tip CASCO, adresata soferilor de masini marca Dacia, cu o vechime mai mica de patru ani. Asigurarea se incheie foarte usor, avand la dispozitie preturi fixe pentru toate autovehiculele care intra in promotie, nediferentiat pe tipul de masina din gama Dacia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

flaviu chezan
acum 15 ani
http://www.adplayers.ro/articol/Business-6/OMD-Romania-recupereaza-in-instanta-sute-de-mii-de-lei-de-la-agentia-Ador-Media-Cluj-3019.html

din cate se poate vedea la registrul comertului ADVERITAS si ADOR MEDIA au c-am acelasi actionariat.

este intradevar un MODEL de business si acesta,pe unele companii faci PR iar pe altele acumulezi datorii.



Branded


Related