
Articole care fac referire la Beck's


Ciprian Anton, Sponsoring & Events Manager Bergenbier S.A.: Un eveniment reușit este mai mult decât o întâlnire între brand-uri și oameni

Călin Marcu se alătură echipei Cohn & Jansen Creative Network, în calitate de Group Creative Director

Povestea instalației „Trash into Art”. Transformarea deșeurilor de plastic în artă, mai mult decât o inițiativă plină de inspirație
![[Case Study] HTTPOOL-OMD > BERGENBIER X SPOTIFY. Cum poate un spot audio să declanșeze engagement pentru un concurs în social media](https://media.iqads.ro/2023/06/bergenbier-cover-cover-410.jpg)
[Case Study] HTTPOOL-OMD > BERGENBIER X SPOTIFY. Cum poate un spot audio să declanșeze engagement pentru un concurs în social media

Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție cu campania “Începe orice-ți dorești”

STUDIU COGNITION: „Băuturile preferate ale românilor, de sărbători”. Berea rămâne în topul preferințelor consumatorilor din România
![[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business](https://media.iqads.ro/2022/11/00-poza-landscape-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business

Alex Petrescu, parte din juriul internațional. Global Best of the Best Effie Awards, jurizeaza categoria Iridium, cel mai râvnit trofeu din competiția Effie la nivel global

Trăiește așa cum simți, prima campanie FRACTAL Communications pentru Beck’s a câștigat Silver Effie 2021

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

pastel câștigă pitch-ul de employer branding Molson Coors Global Business Services și construiește sub conceptul „Hold my beer”

AWAKE lansează AWAKE Spotlight și invită trupe și DJ să fie parte din line-up-ul celei de-a treia ediții a festivalului

AWAKE lansează Energizing Party BUS, cea mai plăcută călătorie către cel mai așteptat festival boutique al verii
![[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media](https://media.iqads.ro/2019/02/ioana-albu-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media

IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute

IAB MIXX Awards: Mihai Tanase, Head of Digital & CRM, Renault & Dacia Romania - Despre creativitate, idei facute si...nefacute

IAB MIXX Awards: Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, McCann Prague - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute

IAB MIXX Awards: Mugur Patrascu, Founder, ScreenNative - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute

IAB MIXX Awards: Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute

Cosmin Baba, noul CD al V8 Interactive: "Vreau să construiesc un loc cu vibe din ce în ce mai bun, cu bucurie și respect pentru meserie"
![[YouTube Romania Ads Leaderboard] Cele mai populare 5 reclame vizionate in al patrulea trimestru din 2017. Brandul de cafea KAFUNE, pe primul loc in top](https://media.iqads.ro/2018/01/dwdwdwdw-cover-410.jpg)