Articole care fac referire la Beck's
Bergenbier S.A. a lansat #TraiesteResponsabil, o campanie 360° dedicată consumului responsabil de alcool
Ciprian Anton, Sponsoring & Events Manager Bergenbier S.A.: Un eveniment reușit este mai mult decât o întâlnire între brand-uri și oameni
Călin Marcu se alătură echipei Cohn & Jansen Creative Network, în calitate de Group Creative Director
Povestea instalației „Trash into Art”. Transformarea deșeurilor de plastic în artă, mai mult decât o inițiativă plină de inspirație
[Case Study] HTTPOOL-OMD > BERGENBIER X SPOTIFY. Cum poate un spot audio să declanșeze engagement pentru un concurs în social media
Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție cu campania “Începe orice-ți dorești”
STUDIU COGNITION: „Băuturile preferate ale românilor, de sărbători”. Berea rămâne în topul preferințelor consumatorilor din România
[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business
Alex Petrescu, parte din juriul internațional. Global Best of the Best Effie Awards, jurizeaza categoria Iridium, cel mai râvnit trofeu din competiția Effie la nivel global
Trăiește așa cum simți, prima campanie FRACTAL Communications pentru Beck’s a câștigat Silver Effie 2021
57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
pastel câștigă pitch-ul de employer branding Molson Coors Global Business Services și construiește sub conceptul „Hold my beer”
AWAKE lansează AWAKE Spotlight și invită trupe și DJ să fie parte din line-up-ul celei de-a treia ediții a festivalului
AWAKE lansează Energizing Party BUS, cea mai plăcută călătorie către cel mai așteptat festival boutique al verii
[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media
IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute
IAB MIXX Awards: Mihai Tanase, Head of Digital & CRM, Renault & Dacia Romania - Despre creativitate, idei facute si...nefacute
IAB MIXX Awards: Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, McCann Prague - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
IAB MIXX Awards: Mugur Patrascu, Founder, ScreenNative - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
IAB MIXX Awards: Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions - Despre creativitate, idei facute si ...nefacute
Cosmin Baba, noul CD al V8 Interactive: "Vreau să construiesc un loc cu vibe din ce în ce mai bun, cu bucurie și respect pentru meserie"





































