Pornoliga campionilor castiga Grand Spoof

Grand Spoof, singurul concurs romanesc de parodiat reclame, a desemnat vineri seara castigatorul editiei din acest an si al bicicletei pliabile Brompton - acesta se numeste Pornoliga campionilor si a fost creat de Happy Fish.

Pornind de la o serie de reclame adiacente competitiei fotbalistice Champions League care incurajeaza spiritul de fair play si de competitie, spoof-ul castigator denunta directia in care televiziunile se indreapta, aceea a folosirii excesive a pronografiei in programele de audienta generala. Spotul ii are drept protagonisti pe Cosmina Pasarin si pe Vlad Craioveanu, Cosmina fiind cea care a ridicat premiul in numele Happy Fish si care a anuntat donarea acestuia celor de la Pasi catre viata, un proiect care strange fonduri pentru dotarea sectiei de Oncologie Pediatrica a spitalului Marie Curie.

"Cea mai mare bucurie legata de castigarea Grand Spoof ne-o da faptul ca am castigat cu o parodie la o reclama care noua chiar ne place. In al doilea rand ne bucura ideea ca mesajul transmis de noi prin "Pornoliga Campionilor" a fost perceput fara distorsiuni, ceea ce, uneori, este dificil chiar si pentru profesionistii din complexa industrie a advertisingului. In al treilea rand, ideea lui Alexandru Hancu, regia lui Dragos Musat si jocul actoricesc desavarsit al Cosminei Pasarin si al lui Vlad Craioveanu chiar meritau aceasta recompensa", a declarat Patrick André de Hillerin, reprezentantul Happy Fish.

Inscrierile de anul acesta l-au depasit cu mult pe cele din editiile anterioare, facand mai dificila munca de selectie a doar 10 finaliste de catre juriul format din 5 directori de creatie si dintr-un reprezentant IQads: Alina Gavrila-Bortun, Managing Partner & Creative Director - Gavrila&Asociatii, Bogdan Naumovici, Managing Director - 23, Liviu David, Creative Director - Next Advertising, Alexandru Dumitrescu, Creative Director - McCann Erickson, Andrei Tripsa, Director de Creatie - Propaganda si Costin Radu, Managing Partner - IQads si SMARK.

Ca in fiecare an, cele mai bune 10 spoof-uri care au fost selectate din toate inscrierile in concurs au fost proiectate vineri seara pe terasa La Motoare in cadrul ADfel, adunand un public numeros si rasete pe masura. Incepand de astazi, toate aceste spoturi sunt disponibile pe contul de Grand Spoof creat pe platforma de sharing video, audio si imagini Trilulilu la urmatoarea adresa: www.trilulilu.ro/GrandSpoof

"Spoturile inscrise in competitia de anul acesta au depasit cu mult coordonatele la care ne asteptam- atat in numar de inscrieri, cat si la nivel de idee si executie; s-ar parea ca spoof-urile incep sa devina o noua forma de umor la romani, poate pentru ca sunt ceva mai elevate si mai gustate decat glumitele obisnuite pe seama reclamelor" a declarat Vlad Petre, Project Manager ADfel.

Partenerii logistici ai Grand Spoof-ului din acest an au fost Infracons, care a oferit o bibicleta pliabila Brompton in valoare de 1000 euro drept premiu castigatorului concursului si transfer.ro, care a pus la dispozitie participantilor un canal special de trimitere a spoturilor in concurs: grandspoof.transfer.ro

Grand Spoof este singurul concurs romanesc de parodiat reclame, fie ele romanesti sau internationale, organizat in fiecare an inaintea festivalului de publicitate neconventionala ADfel, si constituie un exercitiu de creativitate adresat comunitatii pasionatilor de publicitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Next Advertising

Suntem o agentie de publicitate independenta full-service, oferind consultanta de marketing, creatie, media, productie si BTL. Facem tot ce face orice multinationala, doar ca nu exista Next New York care sa ne... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

ADRIAN BELA
acum 9 ani
Vreau sa critic in prima faza organizarea. Anul trecut ati fost sabotati de vlc, chhh, chhh Save Our Soul. Ca si evolutie pe tema asta nu am observat ceva semnificativ anul acesta. Este posibil ca anul viitor sa puteti face ceva in sensul asta? pentru ca la anul as vrea sa postez un comentariu in care sa va apreciez pentru modul cum s-a desfasurat intregul eveniment si ca imi place sa vin la ADfel. Terasa La Motoare imi place oricum, sper sa spun acelasi lucru si despre oamenii din spatele proiectului ADfel pe viitor.

Am o intrebare, Grand Spoof este un concurs pentru amatori?

psssss: Ar fi interesant daca as primi o replica din partea Iqads la ceea ce am scris mai sus.

Cu gandul ca cineva o sa posteze o replica la comentariul meu,



Related