Cele mai bune parodii se vad la Grand Spoof 2009

IQads da startul unei noi editii Grand Spoof, singurul concurs romanesc de parodiat reclame, fie ele romanesti sau internationale. Acest exercitiu de creativitate care se adreseaza pasionatilor de publicitate a ajuns la cea de-a treia editie si este organizat, ca in fiecare an, cu ocazia festivalului de publicitate neconventionala ADfel (31 august - 6 septembrie 2009).

Inscrierea in concurs se poate face pana pe data de 26 august prin trimiterea parodiilor cu ajutorul canalului creat special prin serviciul TRANSFER.ro, disponibil la http://grandspoof.transfer.ro Informatii suplimentare, precum si regulamentul concursului, sunt disponibile pe blogul ADfel (www.ADfel.ro).

Cea mai buna parodie la o reclama locala sau internationala inscrisa in concurs va fi premiata si anul acesta. Si pentru ca premiul sa fie pe masura creativitatii lucrarii, acesta vine din Marea Britanie si va consta intr-o bicicleta neconventionala, pliabila, marca Brompton, in valoare de 1000 EUR, oferita de Infracons, unic distribuitor al marcilor de biciclete Brompton, Brooks, Pashley si Electra in Romania (www.biciclete.com.ro).

"Ca de obicei, la finalul concursului, in urma procesului de jurizare, vor fi selectate cele mai bune 10 lucrari. Acestea vor fi difuzate intr-o proiectie speciala intr-una din serile festivalului ADfel, pe terasa La Motoare. In acelasi timp, ele vor face turul departamentelor de creatie, o copie a DVD-ului continand cele mai bune spoof-uri fiind trimisa catre cele mai importante dintre acestea la incheierea festivalului", a declarat Vlad Petre, coordonator al festivalului de publicitate neconventionala ADfel.

Juriul editiei din acest an, cel care va alcatui Top 10 spoofuri din 2009 si care va oferi marele premiu, este format din cinci directori de creatie autohtoni si un reprezentant IQads: Alina Gavrila-Bortun, Managing Partner & Creative Director - Gavrila&Asociatii, Bogdan Naumovici, Managing Director - 23, Liviu David, Creative Director - Next Advertising, Alexandru Dumitrescu, Creative Director - McCann Erickson, Andrei Tripsa, Director de Creatie - Propaganda si Costin Radu, Managing Partner - IQads si SMARK. In anii precedenti, lucrari precum "Acesta este adevarul", "Budai Beer" (2007) sau "Zanul Camatar" (2008) au impresionat membrii juriului si au castigat aprecierea publicului ADfel.

Ce este un spoof?
Un spoof este reclama parodica care face referire la o alta reclama, folosindu-se de notorietatea ei pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata niciunui alt brand. Cu toate acestea, spoof-ul nu este o reclama comparativa, ilegala in Romania, sau plagiat, ci foloseste elementele dintr-o reclama cunoscuta pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Despre ADfel
ADfel este primul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN. Ajuns la a patra editie in 2009, evenimentul isi propune ca in fiecare an, timp de o saptamana, sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori. Pe langa ideile neconventionale implementate in spatiul terasei, festivalul contine o serie de workshop-uri si conferinte dedicate subiectului, concursuri de creativitate, iar incepand cu acest an va reuni intr-o expozitie speciala cateva dintre cele mai bune executii neconventionale realizate de agentii de publicitate locale.

Despre IQads
Avand o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea.Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK (www.smark.ro), comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Next Advertising

Suntem o agentie de publicitate independenta full-service, oferind consultanta de marketing, creatie, media, productie si BTL. Facem tot ce face orice multinationala, doar ca nu exista Next New York care sa ne... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Related