BusinessWeek si Interbrand au publicat Top 100 Branduri Globale 2009

Interbrand si BusinessWeek au publicat "Best Global Brands 2009", clasamentul celor mai bune 100 de branduri din lume realizat in functie de valoarea calculata a fiecarui brand, informeaza un comunicat de presa Interbrand.

Coca-Cola isi mentine si in 2009 pozitia de lider fiind urmata in top 10 de IBM, Microsoft, GE, Nokia, McDonald's, Google, Toyota, Intel si Disney, in aceasta ordine. In functie de valoarea brandului, exprimata in milioane de dolari, topul 10 se prezinta astfel:

1. Coca-Cola - 68,734 (SUA)
2. IBM - 60,211 (SUA)
3. Microsoft - 56,647 (SUA)
4. GE - 47,777 (SUA)
5. Nokia - 34,864 (Finlanda)
6. McDonald's - 32,275 (SUA)
7. Google - 31,980 (SUA)
8. Toyota - 31,330 (Japonia)
9. Intel - 30,636 (SUA)
10. Disney - 28,447 (SUA)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related