Campania de informare "Mesaje pentru Marea Neagra" a atins peste 4 milioane de persoane

Campania "Mesaje pentru Marea Neagra", initiata si derulata pro bono de 4 ACE-pr&publicity, pentru sustinerea Institutului National de Cercetare - Dezvoltare Marina "Grigore Antipa" din Constanta, a avut ca scop, pe langa strangerea de fonduri si echipamente pentru Institut, informarea si sensibilizarea publicului cu privire la dezastrul ecologic care ameninta Marea Neagra.

Campania de informare a implicat transmiterea succesiva a mai multor mesaje, cuprinzand rezultatele unor cercetari privind diminuarea drastica a numarului de delfini din Marea Neagra, disparitia anumitor specii, dar si despre cauzele dezastrului din Marea Neagra si timpul necesar refacerii ecosistemului marin. Mesajele au fost astfel concepute incat sa sensibilizeze publicurile vizate si sa determine implicarea activa a acestora in proiect.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related