"Te va parasi daca nu-ti pui silicoane"

Nu e amuzant sa le privesti isterizandu-se in comentariile de pe bloguri, de parca acest filmulet le-ar fi fost trimis personal, prin posta, cu o scrisoare de amenintare atasata, in care sa fie clar specificata marimea lor de sutien si numele prietenului?

ECHIPA DIN AGENTIE
Daca as fi lucrat in echipa cu pricina de la Graffiti, as fi foarte mandra de mine, urmarind torentul de reactii la spotul Lay's - "Fii pe faza". Trebuia sa le dai un motiv sa vorbeasca despre promotie? Le-ai dat. Stie acum toata lumea ca Lay's da 2000 de Euro? Stie! Good job, poti pleca la 6 azi.

Ce daca McCann a avut pentru o promotie Sprite aproape aceeasi idee strategica in 2006: "nu-i lasa pe altii sa castige" (pentru ca nu vor sti sa foloseasca premiile)? Te poti consola cu gandul ca ai oferit o variatiune pe aceeasi tema, ducand motivatia la nivelul urmator: "nu-i lasa pe altii sa castige ca sa nu ai tu de pierdut dupa". Si apoi, ce motiv ai mai putea folosi ca sa-i tentezi sa participe la promotie? Sa-i pui sa viseze la minunatele lucuri pe care si le-ar putea cumpara e banal. Joe le-a ridicat deja statui si le-a dat si 1000 de Euro (indraznestesitu.ro), n-ai cum sa depasesti asta. In fine, chiar daca strategic "s-a mai facut", o sa ai alte spoturi de inscris la Golden Drum, din campaniile de imagine, asa ca n-ai de ce sa-ti faci griji.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

ookkklll ooollljjj
acum 14 ani
Amendez doar un aspect... spoof-ul e naspa. Da' naspa rau frate! Nu e decat o reproducere naspa a spot-ului cu o idee ciuntita.

In rest ... esti p'aproape.

Dan Sendroiu
acum 14 ani
mie mi-a placut asta:

"am mai auzit eu de cazuri in care se citea rubrica de Analize de Reclame cu evlavia cuvenita unui raport de cercetare de evaluare, de parca rolul presei ar fi sa realizeze si sa publice gratuit astfel de rapoarte, din care ar putea, eventual, si agentia sa invete ceva"

da nu sunt sigur ca am inteles :)

alin baraitaru
acum 14 ani
sunt de acord cu faptul ca poti sa iti promovezi produsul enervand oamenii. asta se intampla in mod curent in tara, mai ales pe la televiziuni.

nu sunt de acord cu afirmatia ca spot-ul e bazat pe superficialitatea masculina. spot-ul e bazat pe ideea "ce poti sa faci cu 2000$?" si "ce nu a mai aparut in reclame pana acum? cum putem fi originali?" d-aia nimeni nu s-a gandit la faptul ca siliconatele nu agata in ratb (decat daca sunt la inceput de cariera)

Ana Militaru
acum 14 ani
era vorba despre cum ar fi normal sa reactioneze si clientul, si agentia cand citesc un articol de opinie: nu ca in fata raportului final de evaluare, ci ca in fata... unui articol de opinie.
yo-yo vosy
acum 14 ani
Hai mai fratilor ca ce spune Ana este perfect adevarat! Este vorba doar de superficialitatea barbatilor si nu de cum poti cheltuii 2000 de euro! Sa recunoastem ca oricine arunca ochii in decolteul fetei si sa nu mai spun de emisiunea cea cu chirurgii plasticieni care "modeleaza" femeile! De ce la nici o pacienta nu face abstractie si toate primesc silicoane? Deoarece asta este una dintre "superficialitatea barbatului"! Mie unu imi place reclama si zambesc intotdeauna cu prietena mea cand o vedem! Cine stie cunoaste! Deci ha! ha! ha!
Ana Militaru
acum 14 ani
n-ai inteles nimic :)
bogdan raileanu
acum 14 ani
daca un brand naste subiecte bune de discutie e in regula. inseamna ca e viu.
yo-yo vosy
acum 14 ani
Ba da Ana! din potriva eu am inteles articolul, opinia, dar eu am vrut sa fiu unul dintre clientii care isi spun parerea la prima vizionare a spotului. Nu vroiam sa fiu "clientul serios!" Daca nu mi-a iesit imi cer scuze!
Dan Sendroiu
acum 14 ani
@ ana

normal :)

marius bartis
acum 14 ani
debustibus non disputandum ?beeee!!!
Ana Militaru
acum 14 ani
- "client" nu se foloseste cu sensul de "consumator" in publicitate, ci de client al agentiei, adica om de marketing; tu vad ca esti doar "client" de chipsuri din comentarii

- "Hai mai fratilor ca ce spune Ana este perfect adevarat! Este vorba doar de superficialitatea barbatilor" - eu nu spuneam ce ai inteles tu :)

robert zara
acum 14 ani
acum cu ulei de floarea soarelui!
Florentina Ciubotaru
acum 14 ani
Reclama e destul de draguta, dar eu am avut bafta sa prind inaintea ALTEIA punga fara talon. Super, nu? Sa speram ca au uitat la ambalare sa-l puna si ca am nimerit singura punga de acest fel. Tot noroc se cheama? A, sunt suficienti 2000 euro pentru implant? Mai bine pentru un mic neuron acolo.


Branded


Related