S-au anunțat câștigătorii celei de-a 25-a ediții a festivalului Golden Drum

S-au anunțat câștigătorii celei de-a 25-a ediții a festivalului Golden Drum

McCann Worldgroup a fost desemnată cea mai de succes rețea de agenții, iar McCann Bucharest cea mai de succes agenție

În timpul Ceremoniei Grand Award a Festivalului Golden Drum au fost anunțați câstigătorii de anul acesta ai premiilor WHAT și WHY din cadrul competiției Golden Drum. Premiul WHAT a mers la agenția McCann Bucharest pentru campania Bihor Couture la categoria F. Reach, iar premiul WHY a fost acordat agenției DBB Spania pentru campania Finding Fariña la categoria W. Innovative. Agenția 180heartbeats + JvM Varșovia a primit premiul ‘’The best of good’’ pentru Campania Unbreakable Rainbow la categoria Z. Social good. În total, au fost acordate 26 de premii Golden Drum, 50 de premii Silver Drum și 12 Marii Premii pentru cele mai bune lucrări înscrise anul acesta.

Cu 175 de puncte, McCann Worldgroup a primit premiul Golden Net pentru cea mai de succes rețea de agenții. Premiul Golden Rose pentru cea mai de succes agenție a mers la McCann Bucharest, care a acumulat 91 de puncte. Agenția 180heartbeats + JvM Varșovia din Polonia a primit premiul Golden Dragon pentru cea mai de succes agenție independentă, cu 43 de puncte. Diesel, cu 89 de puncte, a primit Marele Premiu de Brand.    

În categoria premiilor speciale, premiul Golden Drum Adriatic a mers către agențiile McCann Beograd și McCann Podgorica pentru #Unwanted, premiul Silver Drum Adriatic a fost acordat agenției New Moment New Ideas Company Belgrade pentru One Poster for Peace, iar premiul Bronze Drum Adriatic a mers la agenția Publicis Belgrade pentru #check it.

Adrian Botan, Director Executiv Global de Creație la McCann Worldgroup și Președinte al Consiliului European de Leadership Creativ, și Cătălin Dobre, Director de Creație la McCann Worldgroup Romania și Director Regional de Creație la McCann CEE, au primit premiul Golden Watch pentru Campania Bihor Couture.

Câștigătorii competiției Young Drummers sunt Dániel Szász și Sándor Szabó, cu soluția creativă intitulată The secret treasure of Istria. Igor Pogorevici a primit locul al doilea pentru opera creativă Musical Landscape, iar cel de-al treilea a fost ocupat de către Kristina Simeonova și Maya Zlatkova, pentru Hear Tartini in every step.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related