[Review] IQads Kadett de la A la Z

Saptamana trecuta a avut loc la sediul IAA intalnirea de prezentare a proiectului IQads Kadett. Astfel, tinerii interesati de construirea unei cariere in advertising, marketing, PR sau in alte domenii din marcomm, au putut afla de la echipa IQads mai multe informatii despre cum functioneaza proiectul si despre beneficiile pe care le pot avea in urma obtinerii statutului de cadet IQads.

Dupa prezentarea sustinuta de Costin Radu (Managing Partner, IQads / SMARK), discutia s-a concentrat pe intrebarile celor prezenti in sala. Cei mai multi dintre acestia au fost interesati de valabilitatea testului de aptitudini care reprezinta conditia de intrare in proiect, de alegerea familiilor de meserii, de trainingurile de care vor beneficia si de folosirea portofoliului dupa iesirea din programul IQads Kadett.

Concluziile care au reiesit in urma intalnirii de joi seara au fost ca IQads Kadett isi propune sa-i identifice prin intermediul testului psihologic NEO PI-R pe tinerii potriviti pentru o cariera in comunicare, sa-i ajute sa-si dezvolte aptitudinile pentru o anume familie de meserii si sa-si creeze un portofoliu de brief-uri rezolvate, precum si sa-i recomande agentiilor si companiilor interesate de tineri capabili si cu potential.

Un aspect important clarificat in intalnirea de joi seara a fost faptul ca intrarea in programul IQads Kadett nu inseamna automat garantarea unui job in industria de comunicare, ci demararea unui efort de perfectionare care poate inlesni ulterior procesul de angajare. O precizare de asemenea importanta s-a referit la faptul ca si cei care nu promoveaza testul IQads Kadett pot avea o cariera de succes in marcomm, insa ei vor trebui sa depuna un efort mai mare pentru a fi compatibili cu meseria pe care si-au ales-o.

IQads Kadett este un proiect IQads organizat cu sprijinul Coca-Cola Hellenic si beneficiaza de suportul IAA Young Professionals. Inscrierile pentru test se pot face in orice moment, iar statutul de cadet asociat celor care obtin un punctaj de trecere la test este disponibil pentru un
an de la intrarea in proiect.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related