Graffiti BBDO semneaza o noua campanie Romtelecom

Anul trecut, strategia de comunicare a Romtelecom a fost bazata pe serii de executii creative dezvoltate in stil cinematografic, care le-au adus romanilor cateva personaje memorabile, consolidand astfel pozitia companiei de furnizor de divertisment de calitate.

Platforma de comunicare in stil cinematografic a fost lansata in primavara anului 2009, cu o prima serie, The Thriller movies, a continuat cu omul junglei, iar acum introduce comedie animata de calitate, cu familia Telcu (www.telcu.ro), reprezentata de modele arhetipale care pot fi regasite in oricare familie moderna: tatal chibzuit, mama sofisticata, adolescentul internaut si cool, fetita geniala, bunica emancipata si cainele familiei (care este de fapt o broasca testoasa vitezomana).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related