Despre forta gravitationala si viteza de download in noua campanie de la Graffiti BBDO si Romtelecom

Care e legatura intre forta gravitationala si viteza de download? Ne explica noua campanie de la Graffiti BBDO pentru Romtelecom Clicknet, iar raspunsul - fara nicio legatura cu fizica - ar suna cam asa:

Se da Internetul de mare viteza de la Romtelecom Clicknet, se ia contentul cautat de target pe Internet, se nascocesc niste personaje funny si colorate care sa corespunda contentului. Se iau aceste variabile, se amesteca bine, dupa care se face skydiving.

De ce au aruncat-o creativii de la Graffiti BBDO pe Miss Univers din avion, ne explica Adina Basag, Group Creative Director: "Din acelasi motiv pentru care i-am aruncat si pe restul - ca sa sugeram viteza de download intr-un mod interesant si amuzant. A fost o productie grea, dar foarte distractiva, cu personaje spumoase si backstage stories pe masura. Dar asta va aratam mai incolo, intr-un making of. Pana atunci va invitam la skydiving."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related