Cum se scrie un copy cu alintaroma

Cat de greu se scrie un copy pentru Jacobs?
Cele mai importante parti ale unei campanii sunt opere colective; cu exceptia compunerii unui text, partea de elaborare nu este un exercitiu solitar. Publicitatea este tot mai lipsita de o paternitate evidenta. La el pot sa contribuie pe rand, portarul, un condamnat la moarte, susurul apei de izvor, frumusetea evidenta a vecinei tale, your better half, client-service-ul...

Cat priveste cea de-a doua intrebare - Ce tone of voice alegi pentru a te diferentia? - pentru ca Jacobs Kronung are deja nu doar o voce, ci si propriul vocabular si normele lui stilistice - eu nu mai trebuie sa aleg decat tonul.

Punand cap la cap cele doua parti ale intrebarii, pot sa raspund acum: sa scrii un copy este destul de usor, desigur.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Florin Florian
acum 13 ani
Eu vreau sa stiu cine a scremut sloganul ala cu "Indrazneste sa fii memorabila"... Ala copy....cred ca e plin de diplome....


Branded


Related