Cum a reusit Mercury360 sa organizeze petrecerea la metrou pentru lansarea Grolsch?

Buzz cu Cristina Badea (Account Manager Mercury360)

IQads: Dupa cum preciza si comunicatul de presa, o petrecere la metrou e o dorinta "indelung explorata in lumea creativa". De ce credeti ca nu s-a putut implementa pana acum?
Cristina Badea: Intr-adevar, petrecerea la metrou a fost o fantezie pentru multi dintre noi. De ce nu s-a putut implementa pana acum?! Nu putem raspunde... stim ca noi ne-am dorit foarte mult si impreuna cu Grolsch am facut tot posibilul ca acest lucru sa se realizeze. Ne bucuram ca am reusit si multumim clientului si partenerilor.

IQads: Cum ati obtinut aprobarile necesare: cat timp a durat, cati oameni au lucrat la asta, cate drumuri ati facut si pe unde ati stat cel mai mult?
Cristina Badea: Vorbim despre un proces complex care a implicat o intreaga echipa si luni de zile de negocieri si pregatiri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Pozitii

Sectiune



Related