Grolsch este lansat in Romania prin Handmade Advertising si The Real Underground Party

Grolsch, berea premium olandeza, cunoscuta ca "berea oficiala a artelor contemporane" in Europa si peste ocean, se lanseaza in Romania. Proud Sponsor of the Experimentalists sustine comunitatea creativa locala, pentru inceput, prin doua colaborari cu mediul artistic contemporan.

"Dincolo de a fi un produs de o calitate recunoscuta de insasi Familia Regala a Olandei si o bere cu gust si caracter unic, Grolsch isi propune sa fie un interlocutor pe masura comunitatilor creative din Europa si din lume - mereu apropiat acestui tip de public dinamic, plin de resurse, cu personalitate puternica, non-conformist si exigent" afirma Grant McKenzie, Marketing Vice-President Ursus Breweries. "Grolsch nu s-a autoimpus ca berea oficiala a artelor contemporane, ci si-a castigat titlul prin atitudinea si prin colaborarile cu mediul artistic si creativ, devenite obisnuinta".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Andrei Nedea
acum 9 ani
Super petrecere. Felicitari echipei Handmade Advertising pentru concept si executie.


Branded


Related