Campania de lansare Grolsch, semnata de Arsenoaiei & Matasel si Mercury360

Grolsch, berea premium olandeza, cunoscuta ca "berea oficiala a artelor contemporane" in Europa si peste ocean, s-a lansat in Romania la sfarsitul lunii mai. Brandul incearca sa se faca cunoscut in Romania ca Proud Sponsor of the Experimentalists, prin sustinerea comunitatii creative si artistice locale.

Adaptarea pozitionarii internationale la piata din Romania si dezvoltarea strategiei de comunicare a fost realizata de agentia Arsenoaiei & Matasel.

"Am ales sa atribuim contul Grolsch agentiei Arsenoaiei & Matasel in ianuarie 2010 pentru ca inca de la inceput au demonstrat ca stiu sa creeze si sa execute idei de comunicare de succes. Sunt cu adevarat o agentie de marketing a secolului 21 pentru ca furnizeaza solutii de comunicare holistice", a declarat Grant McKenzie, VP Marketing Ursus Breweries.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related