BCR arata cat de mult conteaza cu cine faci banking la ADfel

BCR va comunica neconventional la ADfel, pe noua platforma de comunicare: „Cu cine faci banking?”. Asta pentru ca BCR este un brand care intelege ca „invazia reclamelor difuzate pe canalele clasice de comunicare (TV, radio, presa) a condus la diminuarea consistentei mesajelor transmise, si in consecinta la dificultatea de a capta atentia consumatorului.”, dupa cum puncteaza Daniel Pana, Director Executiv Marketing BCR.

BCR se va asigura ca oamenii din terasa vor fi cat mai relaxati cu putinta, printr-o serie de executii si happening-uri construite pe noua platforma. De exemplu, in primele doua zile ale evenimentului, intr-o anumita zona a barului, clientii vor primi cu 25% mai multa bere, la acelasi pret.

In plus, sambata, 31 iulie, la ora 20, in Laptarie, va avea loc un show de stand-up comedy al trupei Aristocratii, care sa sublinieze cat de mult conteaza cu cine faci banking.

De ce BCR la ADfel? Dintr-un motiv foarte simplu: „pentru ca BCR se reinventeaza continuu, ne dorim ca suflul comunicarii noastre cu intreg publicul sa fie permanent unul nou, plin de vitalitate, permeabil pentru interactivitate. Ne dorim sa cladim un brand senzorial complex cu o comunicare energica, clara, rapida si directa, pe baza o emotionala profunda ce implica toate cele 5 simturi, nu numai vaz si auz. Si asta se poate obtine prin executii aromate, neconventionale, care sa permita publicului sa guste, sa miroase, sa simta, sa vada, sa auda publicitatea si, de ce nu, sa genereze publicitate.”, a mai adaugat Daniel Pana, reprezentantul BCR.

Urmariti site-ul evenimentului, www.ADfel.ro, pagina Facebook (facebook.com/ADfel) sau contul de Twitter (twitter.com/ADfel). pentru a afla pas cu pas ce se va intampla La Motoare anul acesta. BCR va fi si nelipsit, pe toata perioada festivalului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Related