BCR dezvolta alaturi de Tempo campania de comunicare pentru promovarea avantajelor economisirii

Tempo Creative Services dezvolta pentru BCR cea mai noua campanie de comunicare ce puncteaza avantajele economisirii. Campania se desfasoara in perioada mai-iunie 2009 si beneficiaza de suport pe TV, print, outdoor, internet si TV screens indoor.

Intr-un moment in care toata lumea a adoptat o atitudine grava si serioasa, campania lansata de BCR impreuna cu Tempo trateaza cu optimism un subiect atat de prezent pe buzele tuturor azi: economisirea.

Ca lider de piata si ca banca reper, misiunea asumata de BCR prin aceasta campanie nu este neaparat aceea de a-i convinge pe oameni sa puna bani deoparte cat mai degraba de a le fi alaturi si de a-i sustine in deciziile pe care le iau singuri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related