Petrom la ADfel: "Cum vrem sa mergem inainte daca asta lasam in urma?"

Petrom demonstreaza in mod neconventional la ADfel crezul sau: Romania va creste prin bun-simt si responsabilitate. Petrom le ofera participantilor la eveniment masura neglijentei generale a oamenilor prin instalarea unui container de 2,5 m inaltime in care vor fi colectate deseurile aruncate de vizitatori pe jos, in terasa La Motoare.

La sfarsitul fiecarei zile, pe terasa sunt vizibile semnele neglijentei consumatorilor: chistoace de tigari, pachete goale sau pahare de bere din plastic aruncate pe jos. Situatia reflecta ceea ce se intampla la scara larga pe strazile din Romania.

Astfel, cei ce vor veni la terasa in saptamana evenimentului vor putea constientiza ca un gest mic precum aruncarea unui rest de tigara, repetat de sute de ori, duce la strangerea unei cantitati deranjante de gunoi si ca totul poate fi evitat fara un efort prea mare.

Ca alternativa, pentru cei sensibilizati de mesaj, Petrom a amplasat in terasa pubele, pentru ca deseurile sa fie aruncate in ele, nu pe jos. Vom vedea cum evolueaza comportamentul publicului pana la sfarsitul saptamanii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune


Comentarii

dana savuica
acum 8 ani
sa va cada plamanii c-asa e? oilers!


Related