In perioada ADfel, terasa La Motoare a fost transformata in Showroom-ul televizoarelor Philips

Timp de 7 zile, terasa La Motoare, locul de desfasurare ADfel 2010, a gazduit un showroom al televizoarelor Philips. Cei din terasa au putut urmari evenimentul pe cele opt televizoare Philips amplasate in locatie.

Publicul era intampinat aproape de intrare de modelele Philips Seria 9000 si Philips Seria 8000. In zona foisorului din stanga barului, consumatorii au putut viziona proiectiile si au putut participa la concursurile prin SMS urmarind imaginile de pe alte doua modele, Philips Essence si Philips Cinema 21:9. In restul terasei au fost amplasate alte patru televizoare, doua fiind din gama Philips Aurea.
 

Astfel, participantii la eveniment si-au putut alege masa la care sa stea in functie de modelul de televizor preferat de la Philips.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related