Petrom sarbatoreste performanta la ADfel 2013

Petrom sarbatoreste performanta la ADfel 2013

Cand Sandra Izbasa a cazut la finalul exercitiului la sol de la Jocurile Olimpice din 2012, ceva in mine s-a rupt. Nu exista momente in care sa tin mai mult cu tara mea decat atunci cand se desfasoara competitii sportive, iar Jocurile Olimpice sunt o perioada de tensiune maxima. Am renuntat la iesiri, la petreceri, la societate, numai ca sa ma uit ore in sir la Andreea Raducanu, Nadia Comaneci, Marian Dragulescu sau Lavinia Milosovici pe YouTube. Si nu trece niciodata. Sentimentul de mandrie de la finalul fiecarei executii perfecte nu trece niciodata. Chiar daca se mai intampla ca sportivii, elevii sau jucatorii nostri exceptionali sa cada, ceva in mine stie ca o sa se ridice de fiecare data.

Performanta sportivilor sau a tuturor celor care reusesc sa fie primii intr-un domeniu, fie ca sunt matematicieni, ingineri sau scriitori, trebuie recunoscuta, apreciata si aplaudata. Asa ca anul acesta, la ADfel, Petrom Romania face exact asta: sustine performanta. Cum? Prin niste activari neconventionale care o sa ne invete lucruri, o sa ne puna la incercare si o sa ne dea sansa sa demonstram ca si noi putem face performanta. Si care se vor intampla in toate cele 7 zile de ADfel, la Fabrica, intre 12 si 18 august. Dar sa le luam pe rand.

Daca ati mai fost la Fabrica, stiti sigur ca meniul lor arata ca o revista glossy, e foarte fain structurat si plin de informatii utile despre ce urmeaza sa bagi in gura (meniul e deja la a 5-a editie). Petrom a profitat de asta si a personalizat paginile meniului, transformandu-le intr-un prilej ca publicul ADfel sa afle despre performantele romanilor de-a lungul timpului. Fiecare pret va spune o poveste despre performanta, asa ca de fiecare data cand o sa comanzi ceva, o sa ti se umple inima de mandrie nationala.

Petrom ne da insa si noua sansa sa demonstram ca putem face performanta. Asa ca miercuri, vineri si sambata (adica pe 14, 16 si 17 august), de la orele 21, pe terasa de la Fabrica o sa aiba loc un quiz despre performanta. Intrebarile vor fi proiectate pe plasmele din zona, iar raspunsurile trebuie trimise prin SMS la un numar special. La finalul serii un norocos (sau un destept) dintre cei care au stiut raspunsurile va castiga un voucher de 100 de lei pe care il va putea consuma pe terasa. Performanta trebuie rasplatita, nu-i asa?

Asadar, la ADfel, cu ajutorul Petrom, o sa fim mandri de conationalii nostri, o sa le dam altora motive sa fie mandri de noi si o sa sarbatorim impreuna performanta. Si daca aveti chef sa vedeti momente de aur din gimnastica romaneasca, cautati-ma pe acolo, vi le arat pe telefon.

ADfel este un eveniment IQads, care are loc intre 12 si 18 august, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Metropotam, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money.ro, BestJobs, The Chronicle, Catavencii si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, AdProduction si MVcom.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

AdProduction

Prezentare : Suntem AdProduction si facem productie publicitara tailor made.Desi foarte diferite, toate proiectele noastre sunt pregatite in doua faze: intai gandite, apoi date in productie.Prima data ne oprim la o... vezi detalii »

MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related