BCR a aratat cat de mult conteaza cu cine faci banking la ADfel 2010

Intre 26 iulie si 1 august, BCR a dat viata noii sale platforme de comunicare - „Conteaza cu cine faci banking”, dezvoltata de Tempo Advertising, in cadrul ADfel, singurul eveniment de publicitate neconventionala din Romania. Prezenta acestui brand la ADfel a insemnat organizarea unui numar de 7 executii si happening-uri menite sa demonstreze ca BCR se reinventeaza continuu si ca isi doreste sa ajute publicul sau sa experimenteze relatia cu el si altfel decat o face in mod normal, in interactiunea prin intermediul produselor si serviciilor bancii.

Astfel, zona BCR, hamacele, barul BCR, liftiera amabila, show-ul de stand-up, proiectia de spoturi motivationale si, nu in ultimul rand, concursul de scurtmetraje au reprezentat modalitatile prin intermediul carora BCR a aratat la ADfel cat de mult conteaza cu cine faci banking.

Zona BCR a fost una dintre initiativele de la ADfel care au relaxat publicul transmitandu-le mesajul ca BCR se straduieste in plus pentru a avea clienti multumiti, care se pot concentra 100% la jobul lor. In acest spatiu consumatorii au fost scutiti de statul la coada la bar, profitand din plin de amabilitatea cheleneritelor care le preluau comenzile, lucru neobisnuit pentru tarasa La Motoare, care nu ofera in general acest serviciu.

  

Clientii care ajungeau totusi la bar, in doua zile ale evenimentului, au fost intampinati de o oferta speciala, primind din partea barmanului BCR cu 25% mai multa bere, fara costuri suplimentare.

 

Tratamentul special oferit pentru a le aminti oamenilor cat de mult “conteaza cu cine faci banking”, a fost resimtit si de cei care au testat cele 5 hamace BCR, asezate in zone diferite din terasa Motoare, ca spatiu de relaxare.

  

Pentru a intregi atmosfera, BCR s-a gandit sa faca din calatoria cu liftul o experienta mai placuta aducand o liftiera noua, in locul legendarei Tanti Lili. Andreea, liftiera BCR, a intampinat politicos pe toti cei sositi la ADfel, oferindu-le cateva momente de conversatie placuta si schimburi de impresii pe tema modificarii produse.

Show-ul de stand-up comedy oferit de trupa Aristocratii (Sergiu, Toma si Radu) a intarit ideea ca oamenii care au un partener de banking de incredere sunt mai relaxati si, in acelasi timp, reusesc sa obtina rezultate frumoase in cariera lor.

 

Iar selectia de spoturi motivationale a venit in sprijinul acestei idei, pentru ca una dintre concluziile proiectiei a fost aceea ca peste tot in lume exista oameni extraordinari, care reusesc sa aiba succes in cariera sau viata personala, punandu-si in minte obiective clare si beneficiind de sprijinul celor din jur, de la oameni dragi, parteneri de business sau produse folositoare.

BCR a fost, de asemenea, sustinatorul concursului de scurtmetraje cu final impus “Da’ cu cine face asta/fac astia banking?”, o competitie adresata pasionatilor de filme si reclame, care a adus 25 de inscrieri eligibile si, conform juriului, o foarte apreciata calitate a lucrarilor inscrise.

Vezi MakingOf-ul BCR la ADfel 2010

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related