Trupa Aristocratii a facut stand-up pentru BCR la ADfel

De cele mai multe ori, brand managerii sunt laudati pentru curaj fiindca au aprobat o campanie de comunicare indrazneata, au avut incredere in agentie si iata, sunt acum pe scena la Effie, culegand laurii victoriei.

Eu cred ca a-ti lasa brandul pe mana agentiei nu e o dovada de curaj, ci o dovada de bun-simt. A-ti lasa brandul pe mana unor comedianti de stand-up: asta inseamna sa ai curaj.

BCR nu numai ca a avut curajul de a comunica neconventional la ADfel noua platforma, "Conteaza cu cine faci banking", nu numai ca a acceptat lansarea unui concurs de scurtmetraje care sa se termine toate cu replica "Da' cu cine face asta/fac astia banking?", dar a avut curajul de a da un "brief de stand-up". Folosesc aceasta expresie pentru ca, spre deosebire de un eveniment obisnuit, in care sponsorii de pe macheta nu au nici o implicare in continutul evenimentului, in cazul show-urilor de stand-up pentru branduri, insight-urile folosite de comedianti sunt din cele relevante pentru platforma lor de comunicare.

Daca mesajul noii campanii BCR este ca atunci cand ai un partener de banking de incredere te poti concentra 100% la job si poti face performanta, in cadrul show-ului de stand-up oferit de BCR la ADfel, trupa Aristocratii a aratat care este reversul medaliei: ce se intampla cand nu esti relaxat.

Sergiu a deschis show-ul nervos si stresat, exact asa cum promitea pe afis. A vorbit despre diverse lucruri care ii provoaca aceasta stare. De exemplu: publicitatea conventionala, stelutele din textele de promotii si scrisul marunt de pe ultimul rand, care anuleaza, de fapt, sloganul. A mai vorbit si despre cat de enervant e sa-ti pierzi PIN-ul cardului, dar si despre cum era la birou cand lucra intr-o agentie de publicitate.



A urmat Toma, care s-a autoironizat citind presupusul jurnal al unui paznic de la o banca. A verificat pas cu pas ca toata lumea intelege glumele, mizand pe faptul ca tocmai explicatiile aveau sa starneasca amuzamentul publicului. Asa s-a si intamplat.

Radu a incheiat seara cu un numar despre vedetele care ii enerveaza la culme pe oamenii obisnuiti, mai ales daca sunt asa stresati cum parea el.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related