Philips a adus spiritul "sense and simplicity" la ADfel 2010

La cea de-a cincea editie ADfel, ideile si tehnologia Philips au schimbat terasa la Motoare, iar publicul a putut trai spiritul "sense and simplicity" intr-o serie de contexte inedite.

Showroom-ul televizoarelor Philips
Pe parcursul saptamanii ADfel, terasa la Motoare a fost transformata intr-un showroom al LCD-urilor Philips. Participantii la eveniment si-au putut alege masa la care sa stea in functie de televizorul preferat de la Philips. Printre cele 8 modelele prezente in terasa au fost: Philips Seria 8000, Philips Seria 9000, Philips Essence, Philips Aurea si Philips Cinema 21:9, starul serii de film de la ADfel.

ADfel de karaoke
Cea mai animata seara de la editia aceasta ADfel a fost seara concursului "ADfel de karaoke", prezentat de Philips. Concurentii au cantat pentru toata terasa melodiile pe care le auzeau doar ei in castile unui mp3 player Philips. Timp de o ora, cantaretii amatori au transformat proba de concurs intr-un adevarat spectacol, invitand toti participantii la ADfel sa cante impreuna cu ei. Cei clasati in top 3 al voturilor primite prin SMS au castigat cate un mp3 player Philips.

Comenzi prin SMS de la bar
Tot pentru a demonstra spiritul "sense and simplicity", in doua seri ADfel, Philips a scutit oamenii din terasa de asteptarea la coada, la bar, facand posibile comenzile prin SMS. Mesele din terasa au fost numerotate, pe fiecare fiind anuntata posibilitatea de a comanda prin SMS si modalitatea de comanda. Acelasi mesaj s-a regasit si pe tricourile purtate de chelneritele aduse de Philips.

7 chelnerite, 2 barmani dedicati si un coordonator central au reusit sa acopere cele 90 de mese din terasa, aducand toate comenzile intr-un timp mediu sub 3 minute. Barmanii au somat, desi terasa a fost plina.

Oglinzile SatinPerfect
In mai multe locuri din terasa, oglinzile Philips SatinPerfect le-au oferit fetelor ocazia de a-si admira picioarele fine, amintindu-le ca admiratul merita mai mult timp decat epilatul in sine. Iar eficienta epilatorului Philips SatinPerfect exact asta face: te ajuta sa castigi mai mult timp pentru a te admira.

Institutul de relaxare Philips
Dupa succesul pe care l-a avut campania online Institutul de relaxare, semnata de Kaleidoscope, Philips a ales sa creeze in foisorul de la Motoare sediul  Institutului de relaxare Philips. Aici vizitatorii au invatat cum se folosesc diverse produse Philips si au putut gusta paine aburinda scoasa din cuptorul de paine Philips, s-au putut racori cu fresh-uri racoritoare si cafea preparate cu mana lor. Tolaniti pe pufuri, au putut urmari filme la televiziorul Philips Aurea.

 

"Cele mai fine picioare de la ADfel": un concurs Philips SatinPerfect
Cele mai fine picioare de la ADfel au fost pictate in cadrul Atelierului Philips SatinPerfect, instalat in cadrul Institutului de relaxare Philips, in foisor. Fetele au primit suveniruri pictate pe glezna, in culori specifice identitatii de brand Philips si asortate cu sandalele, pantofii sau oja unghiilor de la picioare. Ele s-au inscris astfel intr-un concurs de popularitate pe Facebook, in urma caruia cele clasate in top 3 al like-urilor primite castiga cate un epilator Philips SatinPerfect.

 

Seara cinematografica la ADfel
Seara de film la ADfel a fost oferita de Philips Cinema 21:9, primul televizor din lume cu proportii cinematografice. Terasa La Motoare a devenit un cinematograf in aer liber, populat de superoi ca Batman, Superman, Spiderman sau Mr. Fantastic, care au venit sa intampine oaspetii. S-a proiectat "Parallel Lines", o serie de filme scurte realizate de Ridley Scott si asociatii. 5 povesti diferite, dar avand acelasi dialog au fost create pentru a demonstra ca sunt milioane de feluri in care poti spune o poveste si un singur mod in care o poti vedea.

Pentru cinefili, a avut loc un concurs de recunoscut filme prin SMS, in functie de imaginile proiectate pe ecran. In total, s-au primit 585 de mesaje. Primii 3 clasati au primit cate o rama foto digitala de la Philips.



Oameni

Sectiune

Dictionar



Related