Golden Drum Open. Si premiile merg la...

Ajunsa la a doisprezecea editie, competitia de la Portoroz si-a anuntat castigatorii pentru sectiunea internationala a festivalului - Golden Drum Open.

Juriul de la sectiunea campanii publicitare a decis ca 8 lucrari din cele 95 ajunse in finala sa primeasca celebrul Golden Watch:
Toys - pentru Automobile Peugeot; inregistrarea a fost facuta de: BETC EURO RSCG & EURO RSCG WORLDWIDE;
The Bridge - pentru Automobile Peugeot; BETC EURO RSCG & EURO RSCG WORLDWIDE;
Appearances pentru Zoznam.sk-web portal; lucrare inscrisa de Vaculik advertising (Bratislava);
Altoidia - Kraft; Leo Burnett, Chicago;
Hands pentru Zentiva; lucrare apartinand celor de la MARK / BBDO PRAGUE;
Made in Romania pentru MTV Romania; inregistrare a celor de la McCann Erickson Romania;
Butterfly children pentru Debra Austria; Ogilvy(Viena);
Parliamentary Elections 2005 pentru Guvernul Bulgariei; Leo Burnett Advertising Sofia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related